גופת גבר נמצאה בדירה עם 28 כלבים. רגלו השמאלית כורסמה עד העצם

גבר בן 62 נמצא מת בדירה עם 28 כלבים שסבלו ממצב קשה של תת תזונה. השוטרים מצאו את הגופה בדירה מלאה בצואה ובאשפה. רגלו השמאלית כורסמה על ידי הכלבים המורעבים

Dogs Leg 1
הכלבים נמצאו במצב קשה של תת תזונה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

תאילנד: גופתו של אטאפול צ'רואנפיתאק, גבר בן 62, נמצאה בשבת האחרונה בחדר השינה שלו בקומה השנייה של ביתו ברובע קלונג סם ווה שבבנגקוק.

לכתבות נוספות

שכנו של אטאפול, סומפונג פאסוקסרי, בן 53, הבחין שמכוניתו של אטאפול חונה מול ביתו במשך שבוע. הוא הזעיק את המשטרה כדי שתבדוק את דירתו. הוא אמר לשוטרים שאטאפול נוהג בדרך כלל לקח את מכוניתו לשוק המקומי מדי יום. הוא אמר שהוא ניסה לצלצל בפעמון ביתו של אטאפול, אבל לא הייתה תגובה למרות שהאורות דולקים.

Dogs Leg 2
דירתו של אטאפול | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

כשהשוטרים נכנסו פנימה הם מצאו את גופתו של של אטאפול ו-28 כלבים שהיו כלואים בדירה במשך שבוע, ללא אוכל ומים, בדירה מטונפת ומלאה בצואה ובאשפה. רגלו השמאלית של אטאפול כורסמה עד העצם, ככל הנראה על ידי הכלבים הרעבים. לא היו סימני תקיפה, וההערכה היא שהוא היה מת במשך שבוע לפחות.

גופתו של אטאפול, שידוע שסבל ממחלות רבות כולל סוכרת ויתר לחץ דם, נשלחה לבית החולים הכללי של המשטרה לצורך נתיחה שלאחר המוות.

Dog Legs 4
הרשויות פנו לעמותה The Voice Foundation על מנת לאסוף את הכלבים | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

הכלבים סבלו מתת תזונה, והרשויות פנו לעמותה The Voice Foundation, הפועלת למען בעלי חיים במצוקה, על מנת לאסוף את הכלבים. בנג'לק ליפראפאיונג, הווטרינר שבדק את הכלבים, הסביר שמצבם של הכלבים היה מדאיג. לחלק מהכלבים היו בעיות עיניים שדרשו טיפול מתמשך. "אנחנו צריכים לבדוק אם יש סיבוכים כלשהם מלבד תת תזונה, מכיוון שהם הוחזקו בתנאים לא היגיינים עם הרבה צואת כלבים שהצטברה בחדר", אמר.

Dogs Leg 3
מתברר כי העמותה הכירה היטב את אטאפול | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

מתברר כי העמותה הכירה היטב את אטאפול ואת הכלבים שלו. בשנת 2017 התקבלה תלונה על כך שאטאפול נצפה נוהג בטנדר בחום הלוהט עם כלבים רבים צפופים בתוך כלובים בתנאים קשים.

אולי יעניין אותך גם: מנחה הטלוויזיה שאנס, עינה והרג כלבים: "אני חי בשביל זה"

 

בשנת 2021 התקבל דיווח בעמותה על ידי וטרינר שבדק את כלביו של אטאפול, לפיו הכלבים מתים בהדרגה מדי שבוע. באותה שנה היו לאטאפול 46 כלבים. אנשי העמותה נכנסו לביתו ולקחו 20 כלבות לעיקור, ואטאפול הגיש נגד העמותה תלונה במשטרה בגין הסגת גבול. הוא דרש להשיב לו את 20 הכלבות שנלקחו. העמותה הסכימה להחזיר את הכלבות המעוקרות לאחר שאטאפול הסכים למסור את כל הכלבים לעמותה לאחר מותו.