צולם בסרטון בהילוך איטי: RPG התפוצץ בפניו, אך הוא ניצל בנס

יוטיובר ידוע ניצל בנס במהלך צילום סרטון בו הפעיל RPG. הסרטון, שהסתיים בתאונה הרסנית, מתעד את הרגע המסוכן בו המטול התפוצץ וגרם לפציעות קשות לנואלס. צפו בסרטון שתיעד את התקרית

Youtube Ballistic High Speed
אדם נואלס ברגע התאונה | צילום: Youtube: Ballistic High-Speed

אדם נואלס, יוצא צבא ארה"ב ומי שעומד מאחורי ערוץ היוטיוב בפופולרי "Ballistic High-Speed", בחר לצלם סרטון המתעמק ברשף הרקטות והסכנות הנלוות לתופעה. הפיצוץ האחורי היא תופעה שבה משתחררים גזים בעוצמה מחלקו האחורי של המטול.

כתבות נוספות:

הניסוי החל בסדרה של בדיקות מבוקרות באמצעות בובות בליסטיות על מנת לדמות את ההשפעות של הפיצוץ על בני אדם. בדיקות אלו הדגימו בצורה גרפית את הנזק הפוטנציאלי האפשרי.

לרוע המזל, משגר הרקטות RPG-7 התפוצץ באופן בלתי צפוי. נואלס נבלע מיד בלהבות ובעשן, וכל הכאוס הזה קרה לעיני המצלמה. עמיתיו מיהרו לזרתו והזעיקו את שרותי החירום.

אולי יעניין אותך גם: תאונה בבית החולים: אישה בת 57 נפצעה לאחר שנכנסה לבדיקת MRI עם אקדח

תוצאות הפיצוץ היו חמורות. נואלס ספג פציעות מסכנות חיים, כולל לסת שבורה, שבר בגולגולת, חתכים עמוקים וכוויות מדרגה שלישית המכסות כ-10% מגופו. הוא גם התמודד גם עם נזק עצבי לטווח ארוך וחשבון רפואי עצום של 300,000$. התקרית עוררה גל של תמיכה בקרב עוקביו ביוטיוב, וכעת חבריו מגייסים עבורו תרומות למען החלמתו.