מנהלת מסעדה פוטרה לאחר שאמרה לעובדים: "אם הכלב שלכם מת - תביאו את גופתו לעבודה"

מנהלת המסעדה האיטלקית "אוליביה גרדן" שבארה"ב פוטרה לאחר שאמרה לעובדים בין היתר שעליהם להביא את גופת הכלב שלהם אם הם ירצו לקבל זמן חופשי מהעבודה ושאם הם חולים עליהם להגיע למסעדה ולהוכיח זאת

שיחת צוות | צילום: shutterstock

מנהלת מסעדת אוליביה גרדן שבקנזס ארה"ב פוטרה לאחר שאמרה לצוות שלה שהם יצטרכו להביא את גופת הכלב שלהם לעבודה אם הם רוצים חופש להתאבל על מות חיית המחמד. אמרה זו הייתה רק אחת מבין רבות שהמנהלת הלא מזוהה אמרה לעובדים בזמן ישיבת הצוות שלהם.

כתבות נוספות

"אני עייפה מאנשים שמתקשרים חולים או מבקשים יום חופש" אמרה, אני מציעה לעובדים לחפש עבודה אחרת כי ההנהלה "לא סובלת עוד שום תירוץ לביטול" - ותגרום להם להוכיח כל תירוץ שכזה.

"אם אתם חולים, אתם צריכים לבוא להוכיח לנו את זה", כך התחילה רשימת הדרישות שלה. "אם הכלב שלכם מת, אתם צריכים להביא אותו ולהוכיח לנו את זה", היא המשיכה. "אם זה 'מצב חירום משפחתי' ואתם לא יכולים להגיד מה הוא, חבל. לכו תעבדו במקום אחר."

המנהלת גם הציעה למי שרוצה רק משמרות בוקר "ללכת לעבוד בבנק", ואיימה שהם יהיו מחוסרי עבודה אם יתקשרו חולים "יותר מפעם אחת ב-30 הימים הקרובים". היא המשיכה: "לא להתלונן יותר כשאי אפשר לצאת מוקדם, אתם בעסקי המסעדנות".

"אני מקווה שתבחרו להמשיך לעבוד כאן ואני חושבת שאנחנו (ההנהלה) מקלים עליכם ככל שנוכל", סיכמה. "תודה על הזמן שהקדשתם ותודה למי שמגיע כל יום בזמן ועובד קשה. הלוואי שהיו עוד כמוכם."

דרדן, חברת האם של אוליב גארדן, אמרה לרשת כי המנהלת פוטרה מאז בגלל ההודעה לעובדים. "אנו שואפים לספק סביבת עבודה אכפתית ומכבדת עבור חברי הצוות שלנו", אמר נציג המסעדה בהצהרה. "המסר הזה אינו תואם את ערכי החברה שלנו. אנחנו יכולים לאשר שנפרדנו מהמנהלת".