תחרות מלכת היופי של ה-AI: אלה 10 המועמדות שהעפילו לגמר

אירוע ראשון מסוגו שואף להגדיר את מלכת היופי הראשונה של הבינה המלאכותית. מעל 1,500 דוגמניות מלאכותיות נרשמו לתחרות, מתוכן 10 הוכרזו כמועמדות הסופיות. מי תהיה מלכת ה-AI הראשונה?

Miss Ai Rashit
מי תהיה מיס AI? | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

יותר מ-1,500 דוגמניות שנוצרו באמצעות כלי בינה מלאכותית נרשמו לתחרות מיס AI, הנחשבת לתחרות היופי הראשונה בה משתתפות דוגמניות מג'ונרטות בלבד. התחרות, שהוקמה על ידי פלטפורמת Fanvue, שואפת למצוא את מלכת היופי המלאכותית.

למרות הפופולריות של כלי הבינה המלאכותית, תחרות מיס AI הראשונה בעולם ספגה לא מעט ביקורת. רבים טענו כי מדובר בהחמרה נוספת של אידיאל היופי הבלתי אפשרי שנקבע על ידי החברה.

שלוש הזוכות יזכו בפרסים בשווי כולל של 20,000 דולר. צוות השופטים מורכב מהיסטוריון, יזם מדיה ושני יוצרי בינה מלאכותית. המתמודדות ישפטו על קריטריונים של ריאליזם, טכנולוגיה והשימוש שלהן במדיה החברתית.

אלה הן 10 המתמודדות שהעפילו לגמר:

אסנה איליק (טורקיה)

"המטרה של אסנה היא להראות לעולם שבעזרת קצת דימיון, ויזואליה מדהימה וחוש בידורי גם דוגמנית כזאת יכולה להיות גם משפיענית. לאסנה יש סגנון, מקומות אהובים, מכוניות אהובות ואישיות שנוצרה בקפידה".

Asena Ilik 1
אסנה איליק | צילום: @aisenailik

איליה לו (ברזיל)

"איליה היא אמנית יפנית-אפרו-ברזילאית המתמקדת ב'פוסט-צילום' ובפרפורמנס. היא נוצרה במקור על מנת להפיק סדרה של פרויקטים קולנ ועיים מיוחדים שבהם היא תהיה שחקנית שתשלב דמויות רבות הקשורות לנרטיב הפזורה האפריקאי. היא מאוד מחוברת לתרבות הברזילאית בין ריו דה ז'נרו, באהיה וסאו פאולו, אבל היא גם פוקדת את טוקיו ועוקבת אחר מגמות האופנה באירופה".

Ailya Lou 1
איליה לו | צילום: @ailyalou

אלייזה חאן (בנגלדש)

"אלייזה חאן היא אחת ממשפיעניות הבינה המלאכותית הראשונות של בנגלדש. היא תוכננה להיות קווירקית, בדיוק כמו כל אחד מאיתנו. היא חובבת אופנה ומעודכנת בכל הטרנדים והאסתטיקה העדכנית של דור ה-Z. החלום שלה הוא ליצור עולם בו כולם מרגישים מוערכים ושנוהגים בהם בהוגנות, תוך טיפוח חברה מכילה והרמונית יותר".

Eliza Khan 1
אלייזה חאן | צילום: @elizavaloo

סרן איי (טורקיה)

"סרן אי היא שגרירת הבינה המלאכותית הראשונה בטורקיה והיוצרים שלה עוברים תהליך נרחב תוך שימוש בשלוש תוכנות בינה מלאכותית על מנת ליצור אותה עם היכולת להעביר את פניה לתמונות בסיס שונות המציגות אותה בתפקידי עבודה שונים הנשלטים על ידי גברים, מטיילת בזמן כדי לחנך את העוקבים שלה, מטיילת ברחבי העולם ואפילו עושה קוספליי של דמויות ידועות מתרבות הפופ. סרן משתתפת פעילה בחגים של טורקיה ומביעה בקיאות בהיסטוריה של המדינה".

Seren Ay
סרן איי | צילום: @ai.serenay

ללינה (צרפת)

"היוצרים של ללינה רצו לדעת אם הם יכולים ליצור משהו מציאותי ככל האפשר. הם פיתחו בהדרגה חזון אמנותי משלהם. היבט חשוב עבור היוצרים הוא-100% מהתמונות שנוצרו על ידם, אחת המטרות שלהם היא להגן על היצירות והקניין הרוחני שלהם והם מאמינים שהמטרה הסופית של ללינה כמשפיענית הוא לקדם שיתוף פעולה והבנה בין תרבויות ונקודות מבט שונות".

Lalina 1
ללינה | צילום: @viva_lalina

אייאנה ריינבו (רומניה)

"אייאנה היא קול לקבלת הלהט"ב, היא מקדמת אהבה וגיוון בכל הצורות. היא מגלמת הכלה, דוגמת בשיוויון והבנה. אייאנה מייצגת עולם שבו כל קול נשמע ומוערך, והיא מטפחת אמפתיה וכבוד לכולם. היוצר השתמש ב-ChatGPT כדי ליצור תיאורים והנחיות מאוד מפורטים כדי ליצור את התמונות של האיינה באמצעות LeonardoAI".

Aiyana Rainbow 1
אייאנה ריינבו | צילום: @aiyana_rainbow

זארה שטאווארי (הודו)

"זארה שאטאורי נוצרה כדי להיות הפנים של מוצר התוסף הטבעי 'Hermones' שנועד לתת מענה לחוסר איזון הורמונלי של נשים. כשהם מונעים על ידי מחויבות למינוף טכנולוגיה לרווחה חברתית, היוצרים שלה השתמשו בבינה מלאכותית כדי לייצר שפע של תוכן אינפורמטיבי המבהיר את הסיבות וההשלכות של חוסר איזון הורמונלי. הם מפתחים כעת מערכת אבחון עצמית מבוססת בינה מלאכותית. באמצעות התמיכה שלה, זארה שואפת לשבור מחסומים לטיפול רפואי".

Zara Shatavari 1
זארה שטאווארי | צילום: @zarashatavari

אן קרדי (צרפת)

המטרה העיקרית של אן היא לקדם את חצי האי ברטאן. היא מציגה את ברטאן בכמה שיותר היבטים, תיירות, היסטוריה, תרבות, אירועים, גסטרונמיה ועוד. היא שואפת לדמוקרטיזציה של בינה מלאכותית על ידי הפגנת יכולותיה בוויזואליה, טקסט, אודיו ווידאו. היא השגרירה של Océanopolis קרן לשימור האוקיינוסים והיא גם משתתפת פעילה בוועידת Ar Seiz Avel, תערוכה של אמנים המתקיימת באזור בריטני ביולי 2024".

Anne Kerdi 1
אן קרדי | צילום: @annekerdi

אוליביה סי. (פורטוגל)

"כנוודית בעולם האמיתי, אוליביה סוללת את הדרך לעתיד שבו הממלכה הדיגיטלית והאנושית מתקיימות יחד בהרמוניה. הדוגמנית הפורטוגלית מציגה את הפוטנציאל החיובי של בינה מלאכותית ליותר מ-10,000 עוקביה באינסטגרם, ומדגימה כיצד טכנולוגיה יכולה לשפר את החוויה האנושית, לא להחליף אותה".

Olivia 1
אוליביה סי. | צילום: @oliviaislivinghigh

קנזה ליילי (מרוקו)

"עם למעלה מ-190,000 עוקבים במדיה החברתית, קנזה ליילי היא שליש מתוך משפחת הבינה המלאכותית הראשונה בעולם והפכה במהירות לדמות בולטת באינטרנט. התוכן המרתק שלה קשור קשר הדוק לחברה המרוקאית. המטרה שלה היא לתרום להעצמת נשים במקורו ובמזרח התיכון, ובמקביל להביא רגולציה נחוצה לשוק המשפיענים".

Kenza Layli 1
קנזה ליילי | צילום: @kenza.layli

אולי יעניין אותך גם: עיצבו דוגמנית AI ועכשיו חשבון האינסטגרם שלה מייצר 10,000 יורו בחודש