הצילה "קיפוד" אבל רק כשהגיעה לווטרינר גילתה את האמת

חובבת בעלי חיים רחומה חשבה שמה שהיא מצאה הוא גור קיפוד חולה. היא שמה אותו בקופסת קרטון עם אוכל חתולים ולקחה אותו למרכז ווטרינרי, רק שם גילתה שמדובר במשהו אחר לגמר

The,european,hedgehog,are,eating,the,worms,in,the,bowl.
קיפוד | צילום: Shutterstock

אישה בת 57 מצאה בצד הדרך מה שנראה לה כמו גור קיפודים מחוסר הכרה. היא אספה אותו בקרטון והניחה לידו אוכל לחתולים. למחרת בבוקר, כאשר הקיפוד לא נגע באוכל ואפילו לא עשה צרכים, היא נסעה למרכז הווטרינרי מוס ווד.

ג'נט קוצה, הווטרינרית שהייתה במשמרת, סיפרה בריאיון על הרגע בו נכנסה האישה עם הקיפוד: "היו לה כוונות טובות. היא אמרה שהיא ראתה משהו בצד הדרך שנראה כמו קיפוד. היא לא טיפלה בו בכלל – היא לקחה אותו בקופסה עם קצת מזון לחתולים והשאירה אותו לבד במקום חמים וחשוך. היא עשתה הכל כמו שצריך. היא בקושי הציצה בו כי היא לא רצתה להלחיץ אותו".

אך ברגע שד"ר קוצה פתחה את הקופסה, היא הבינה שלא מדובר בקיפוד. "זה היה די ברור לנו, אבל אני יכולה להבין איך היא טעתה. יצאתי החוצה והסברתי לה – אני מתנצלת. זה רק פונפון".

האישה הייתה המומה כאשר הווטרינרית הראתה לה כי מדובר בסך הכל בפונפון פרוותי, אך התנחמה לפחות בעובדה שאילו היה זה קיפוד – היא נהגה כלפיו בדיוק כפי שצריך לנהוג כלפי קיפוד פצוע או חולה.

אולי יעניין אותך גם: ההסבר מאחורי ״הביצים החייזריות״ שנמצאו באגם באוקלהומה

בפוסט שהעלו לפייסבוק, כתבו במרכז הווטרינרי מוס ווד: "הלב שלנו נמס כשנשמה חביבה חשבה שהיא מצילה גור קיפודים, רק כדי לגלות שזה פונפון אוורירי! ה'קיפודון' המקסים הזה עדיין קיבל טיפול אוהב ועדין. זכרו, לאהבה אין גבול, גם כאשר מדובר בחבר פרוותי מזוייף! אנא זכרו, אם אתם מוצאים קיפוד במהלך היום, זה סימן שמשהו לא בסדר. הכניסו אותו לקופסה עם מקור חום ופנו לווטרינרים המקומיים שלכם. בואו נשמור על החברים הקוצניים שלנו!".