בשעה טובה: כוכבת הרשת שרצחה את אמא שלה נכנסה להיריון

ג׳יפסי רוז בלנשרד, שעלתה לכותרות לאחר שרצחה יחד עם בן זוגה לשעבר את אימה, הודיעה כי היא בהיריון

Screenshot 2024 07 10 At 11.01
ג'יפסי רוז בלנשרד | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

תגידו מזל טוב: ג'יפסי רוז בלנשרד, שהפכה לכוכבת רשת לאחר שהואשמה ברצח אימה, נכנסה להיריון ראשון יחד עם בן זוגה, קן אורקר בן ה-31.

לכתבות נוספות

בסרטון שהעלתה לערוץ היוטיוב שלה, אמרה ״אני יודעת שהשמועות רצות כבר די הרבה זמן, ואני שמחה לבשר שאני בהיריון בשבוע ה-11. זה לא היה מתוכנן בכלל, זה היה לגמרי לא צפוי, אבל שנינו מאוד נרגשים לצאת למסע החדש הזה של הורות״.

היא גם ציינה שההריון היה ״לא מתוכנן״ והתייחסה לביקורת הצפויה כלפיה: ״אני יודעת שיהיו אנשים שירגישו שאני לא מוכנה להיות אמא, ואני לא בטוחה שיש בכלל מישהי שמוכנה להיות אמא״.

בשנת 2016 נידונה ג׳יפסי רוז למאסר לאחר ששכנעה את בן זוגה דאז, ניקולס גודג׳ון, להרוג את אמה, דידי בלנשרד. הרצח אירע לאחר שנים של התעללות, בהן אילצה אותה אימה להעמיד פנים שהיא סובלת ממחלות קשות, כולל לוקמיה וניוון שרירים.

Screenshot 2024 07 10 At 11.05
דידי ג'יפסי רוז בלנשרד | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

דידי נהגה לגלח את שיערה בקביעות כדי לדמות לה מראה של חולת סרטן, ואף אילצה אותה לעבור סדרת ניתוחים ולעבור הזנה של מזון ותרופות באמצעות צינורית הזנה שחוברה לבטנה.

ב-14 ביוני 2015, לאחר שתכננו זאת במשך שנה, דקר גודג׳ון את דידי 17 פעמים בביתן שבספרינגברי. לאחר הרצח קיימו השניים יחסי מין בחדרה של ג׳יפסי, גנבו 4,000 דולר אותם שמרה דידי בבית ופתחו במנוסה. המשטרה איתרה את השניים לאחר שג׳יפסי פרסמה פוסט בחשבון הפייסבוק של דידי וכתבה ״הכלבה הזאת מתה!״.

אולי יעניין אותך גם: אמא שלו ביקשה ממנו להחליש את הווליום בפלייסטיישן - אז הוא רצח אותה באכזריות

ג׳יפסי רוז נידונה ל-10 שנות מאסר, אך שוחררה על תנאי לאחר 7 שנים. היא הפכה לכוכבת והופיעה בשני סרטים דוקומנטריים אודותיה.