״חשבתי שלא אשרוד״: בת 64 הותקפה על ידי נחש פיתון ענקי

נחש פיתון באורך 4 מטרים תקף אישה בת 64 בתאילנד. היא נאבקה בו במשך שעתיים עד אשר הגיעו כוחות ההצלה והצליחו לחלץ אותה ברגע האחרון 

Screenshot 2024 09 18 At 17.11
שרדה תקיפת נחש פיתון | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

תאילנד: ארום ארונוט, בת 64 מסמוט פרקן, שרדה תקיפה אלימה במיוחד של נחש פיתון באורך 4 מטרים.

לכתבות נוספות

התקרית המפחידה התרחשה ביום שלישי בשעה 22:00, כאשר ארונוט שטפה כלים בדירתה השכורה. לפתע הרגישה משהו נושך את ירכה. בהתחלה היא חשבה שזו לטאה, אך ברגע שהשפילה את מבטה היא ראתה שמדובר בנחש פיתון ענק.

Screenshot 2024 09 18 At 17.11
סימני הנשיכה שהותיר הנחש ברגלה של האישה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

היא ניסתה לתפוס את ראשו כדי להסיר אותו מרגלה,  אך הנחש התעטף סביבה וגרם לה ליפול ולהתגלגל על הרצפה. היא נאבקה עם הנחש במשך שעתיים ללא הצלחה.

״ניסיתי לקרוא לשכנים שלי ולכל מי שנמצא בקרבת מקום,״ סיפרה מאוחר יותר. ״אבל אף אחד לא שמע אותי. חשבתי שלא אשרוד ושאהפוך לארוחה של הנחש. בניסיון אחרון צעקתי הכי חזק שיכולתי״. בסופו של דבר, עובר אורח שמע את זעקות העזרה שלה ומיהר להזעיק את שירותי החירום.

Screenshot 2024 09 18 At 17.11
ארום ארונוט לאחר החילוץ | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

כוחות ההצלה שהגיעו למקום היו המומים למראה הנחש שלפת את גופה של האישה המבוגרת. ארונוט הייתה חיוורת ותשושה. במשך 30 דקות ניסו לגרום לו להתיר את אחיזתו. לבסוף, לאחר קרב מתיש, הנחש ויתר. הוא הצליח להתחמק מהלוכדים וברח במהירות אל היער שמאחורי הבית.

אולי יעניין אותך גם: להקת לוטרות תקפה צעירה שיצאה לריצה

פיתונים משתמשים באסטרטגיית מארב לפני שהם מתפתלים סביב הטרף שלהם כדי לחנוק אותו. בעוד שהם מכוונים בעיקר ליונקים, הם לפעמים תוקפים גם בני אדם. תקריות מסוג זה גרמו לבהלה בקרב התושבים, במיוחד לאחר תקיפות דומות שדווחו באינדונזיה מוקדם יותר השנה.