התושבים מודאגים בגלל איש עם חצי ראש: ״הבחור מסתובב עם כל המוח שלו בחוץ״

איש עם חצי ראשי מסתובב ברחובות נאשוויל ומדאיג את התושבים. רבים טוענים הציעו לו עזרה אך נראה כי הוא לא מעוניין לשוב לבית החולים

Nashville 2
האיש מנאשוויל | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

תושבי מרכז העיר נאשוויל, טנסי, הביעו דאגה לאחר שהבחינו באדם מסתובב בברודווי כשחלק ניכר מראשו חסר. פוסטים רבים ברשתות החברתיות וב-Reddit העלו את המודעות לגבי האיש, שחלק ניכר מגולגולתו חשוף.

לכתבות נוספות

תמונות של האיש נפוצו ברשת, ועוררו שמועות לגבי מצבו. רבים טוענים כי הוא עזב את בית החולים כי ״לא נתנו לו לעשן״. עם זאת, טענה זו נותרה לא מאומתת.

המראה של גולגולתו הגלוייה הוביל תושבים רבים להזעיק סיוע מיידי. ״הבחור מסתובב בנאשוויל עם כל המוח שלו בחוץ״, צייצה אחת התושבות. מספר אנשים יצרו קשר עם שירותי החירום, בעוד שאחרים דיווחו כי הציעו לו עזרה ישירה, אך הוא סירב. חלק מהתושבים טוענים שהאיש מסתובב במצב זה כבר שנים, ונצפה ברחוב כבר בשנת 2021.

למרות החשש הנרחב, תושב אחד מסר כי הוא בדק עם בית החולים, שם נמסר לי שבית החולים מודע למצבו ושהוא "בסדר", אם כי "בסדר" זה דבר יחסי. המצב ממשיך להדאיג את המקומיים בנאשוויל, שאינם בטוחים כיצד לעזור.

אולי יעניין אותך גם: גבר שסבל מכאבי ראש עזים במשך 5 חודשים גילה שתקועים לו מקלות אכילה בגולגולת

בינתיים, בקבוצת ה-Reddit של נאשוויל הוציאו המנהלים הודעה לפיה לא יאפשרו יותר לפרסם עוד פוסטים אודות האיש: ״זה מגיע לנקודה שאנשים מצלמים תמונות וסרטונים של האיש ללא הסכמתו. זה לא בסדר לעשות את זה״.