מצמרר: רק אחרי שהן צילמו את התמונה הן ראו את "הילד הכחול"

מה שהתחיל כמסיבת רווקות תמימה הפך לאירוע מסרט אימה, כאשר התברר שבאחת התמונות שצולמה מופיע ילד מפחיד. רבים מאמינים כי מדובר ברוח רפאים של צעיר שטבע למוות ומאז רוחו רודפת את האזור

X Hollydca 1
התמונה הראשונה שצולמה | צילום: X: Hollydca

קבוצת נשים שחגגה מסיבת רווקות באחוזה מרוחקת בארגייל ובוט שבסקוטלנד, עצרה את החגיגות כדי לקחת כמה תמונות קבוצתיות. התמונות יצאו נהדר, אך לאחר שהן צילמו את התמונות הן הוכו באימה.

כתבות נוספות:

התמונה הראשונה שצולמה הייתה רגילה לחלוטין, ונראה שהבנות מוכנות לסוף שבוע חגיגי בארגייל ובוט, סקוטלנד. אך התמונה השנייה, שצולמה כמה שניות לאחר מכן ניתן לראולת בבירור דמות של ילד צעיר מגיח מאחורי בולי העץ. הן היו מוכנות להישבע שהוא לא היה שם כשהן צילמו את התמונות.

X Hollydca 2
התמונה שצולמה בה הופיע הילד הכחול | צילום: X: Hollydca

מתברר שישנה אגדה מקומית אודות רוח הרפאים של "הילד הכחול". מדובר ברוחו חסרת המנוחה של ילד צעיר שנהרג בנסיבות טרגיות לפני מאות שנים. סיפורו מסופר עד היום בפונדק קוילט שנמצא בקרבת האחוזה. הילד, שהיה בחופשה עם הוריו, נפל וטבע באגם. צוות הפונדק משה את גופתו של הילד כשהיא כחולה מכפור. הסיפור אף עובד לסרט בכיכובה של אמה תומפסון.

אולי יעניין אותך גם: "זה לא פוטושופ": תיעוד מצמרר מיערות הגשם של הוואי

לפי האגדה רוחו של הילד עדיין רודפת את הפונדק, רבים מעידים כי הם חזו בו צועד בסהרוריות באזור. עובדי הפונדק מעידים כי דברים כמו סכו"ם או צלחות נעלמים ללא סיבה נראית לעין. אבל הכי מצמררות הן העדויות אודות עקבות רטובות שנמצאו במסדרון.

X Hollydca 3
"הילד הכחול"? | צילום: X: Hollydca