מפחיד: האם מכוניות של טסלה יכולות לזהות רוחות רפאים?

עובד של טסלה לקח את מכוניתו לסיור לילי בבית קברות וגילה שהוא לא לבד. מערכת החיישנים של המכונית סימנה דמויות מסתוריות שעקבו אחריה, למרות שפיזית לא היה שם אף אחד. צפו בסרטון המפחיד

Ckngsl
דמויות מסתוריות שאותרו על ידי החיישנים של טסלה | צילום: Robby Purpora

למכוניות טסלה יש את היכולת הטכנולוגית לזהות ולהציג עצמים סמוכים באמצעות חיישנים מתוחכמים. המערכת הזאת נועדה לזהות בני אדם או כלי רכב סמוכים מטעמי בטיחות, אך סביר להניח שהמהנדסים של טסלה לא שיערו שהטכנולוגיה שלהם תצליח לקלוט גם מה שנראה כמו רוחות רפאים.

כתבות נוספות:

רובי פורפורה, יועץ תפעולי בטסלה, העלה לחשבון הטיקטוק שלו סרטון המתעד את היכולות המסתוריות של החיישנים בהן מצויידות המכוניות של טסלה. הוא נהג ברכבו יחד עם ארוסתו ואחיו בבית קברות במהלך הלילה. במהלך הנסיעה החלו להופיע על המסך סימנים לנוכחות קרובה של הולכי רגל – למרות שבאזור לא נכח אף אדם בשר ודם.

@official_robbypurpora Wait until the end… WILDEST thing ive ever caught on the screen. #tesla #conjuringhouse #cemetery #ghostmode #ghost ♬ original sound - Robby Purpora

הסרטון נעשה מפחיד במיוחד כאשר עוד ועוד דמויות מופיעות על המסך, ונראה כי הן מתקדמות לכיוון הרכב. פורפורה מסביר שזאת לא הפעם הראשונה שהוא נתקל ביכולת הזאת "זה לא טריק של אילון", הוא אמר. בנוסף, הוא שלל את האפשרות שהמערכת מזהה בטעות את המצבות כבני אדם "אם זה היה המצב הן עדיין היו נראות על המסך".

אולי יעניין אותך גם: האם זו רוח רפאים? סרטון חדש שעלה לרשתות מבלבל את המומחים

פורפורה אמנם לא טרח להסביר מה גרם למכונית לאתר "רוחות רפאים", אך בתור יועץ תפעולי בטסלה הוא כנראה יודע על מה הוא מדבר. אז בפעם הבאה שאתם מבקרים בבית קברות, אולי עדיף שתשאירו את הטסלה בבית. כי ייתכן שתגלו שאתם לא לבד, ולפעמים עדיף לא לדעת.