פעוט בן 3 נתקע במכונת משחקים, לשוטרים לא הייתה ברירה

אית'ן הופר בן ה-3 נתקע בתוך מכונת מנוף לאחר שהצליח להזדחל לתוכה. הילד נאלץ להמתין בין הצעצועים עד להגעת המשטרה, שהצליחה לחלץ אותו בדרך יצירתית

Queenslandpolice Ethan And T
אית'ן הופר בן ה-3, שלא נראה מוטרד מהמצב אליו נקלע | צילום: Queensland Police

מכונת המנוף היא אחד ממשחקי הארקייד הידועים לשמצה: אקווריום עם ערימת צעצועים זולים וצבט אשר לכאורה נשלטת על ידי ג'ויסטיק ולוח כפתורים. בתכל'ס, כולם יודעים שהיא מתוכנתת כך שברוב המקרים גם אם הצלחתם לתפוס את הפרס, עוצמת התופסנים  תוחלש, ולא תקבלו דבר.

כתבות נוספות:

עבור הוריו של אית'ן הופר, פעוט בן 3 מאוסטרליה, התסכול ממכונת המנוף היה שונה ממה שרובנו מכירים. הסיבה לכך היא שה"פרס" אותו הם ניסו לחלץ מהמכונה היה הבן שלהם, שאיכשהו הצליח להזדחל פנימה.

אולי יעניין אותך גם: פעוטה בת שנתיים מצאה נשק בגן השעשועים וירתה בעצמה בטעות

בראיון לתאגיד השידור האוסטרלי, ניסה אביו של אית'ן להסביר כיצד זה קרה: "הוא טיפס לשם במהירות שלא תיאמן. לא היה סיכוי שאצליח להגיב לזה".

מאחר ולא יכלו לשחרר את אית'ן בדרך הייעודית של המכונה, הם הזעיקו את משטרת קווינסלנד. כשהשוטרים הגיעו הם הבינו שאין להם ברירה אלא לנפץ את זכוכית המכונה.

Queenslandpolice Ethan And T
רגע החילוץ | צילום: Queensland Police

הוריו של אית'ן עודדו אותו להגן על פניו ולהתרחק אל בחלקה האחורי של המכונה. בשלב הזה השוטרים ניפצו את לוח הזכוכית. מבצע החילוץ הסתיים בהצלחה, ואית'ן שוחרר ללא פגע.

הסרטון מסתיים כאשר אחד השוטרים מתלוצץ עם אית'ן: "זכית בפרס. איזה מהם אתה רוצה?"