שלא נדע: סביר להניח שלא תרצו לאכול במסעדה הזאת

המסעדה הוקמה מעל בית קברות עתיק, ומנהל המקום החליט לשלב את המצבות בעיצוב הפנים של המקום. מתברר שזאת לא הפעם הראשונה שדבר כזה קרה

Lucky Tea 1
Lucky Tea | צילום: Tripadvisor

מסעדה בהודו מציעה ללקוחותיה חוויה קולינרית מוזרה: סעודה לצד קברות עתיקים. הרעיון הזה אמנם לא בדיוק מעורר תיאבון, אך נראה כי הוא סייע למסעדה ביחסי ציבור.

כתבות נוספות:

קרישנן קוטי, הבעלים של מסעדת  Lucky Tra, נתקל בבעיה משונה. הוא גילה שהקרקע שעליה תכנן לבנות את המסעדה שלו היא בעצם בית קברות עתיק. קוטי החליט לעשות מהלימון לימונדה ולשלב את הקברים בעיצוב הפנים של המסעדה שלו.

Lucky Tea Trip Advisor1
Lucky Tea | צילום: Tripadvisor

רבים מאמינים כי הקברים הללו הם מקום מנוחתם של חסידיו של קדוש סופי מהמאה ה-16. מדי יום נוהג קוטי להניח פרחים טריים על הקברים הללו, כאות כבוד למתים.

אולי יעניין אותך גם: במשך שנים סגדו המקומיים ל"אבנים הקדושות" עד שהתגלתה האמת המפתיעה

המסעדה של קוטי היא לא המקום היחיד בו תוכלו למצוא קברים במקום לא שגרתי. באמצע מסלול הנחיתה שבנמל התעופה סוואנה הילטון הד אינטרנשיונל שבג'אורג'יה ישנם שני קברים שלמרות שנבנה מעליהן מסלול נחיתה הקברים נותרו במקומם. הקברים הללו שייכים לקת'רין וריצ'רד דוטסון שהלכו לעולמם בסוף המאה ה-19. שדה התעופה ממקומם על שטח שהיה בעבר חלק מהחווה של משפחת דוטסון ובני הזוג נמצאים שם במנוחת עולמים מתחת למנחת המטוסים.

Savannah Airport
קברם של קת'רין וריצ'רד דוטסון | צילום: Savannah Airport