האישה שאוכלת אבקת תינוקות מדי יום לא מוכנה להפסיק: "אני אוהבת את זה"

היא מסרבת לאכול מזון רגיל ומוציאה כ-4,000 דולר מדי שנה על אבקת תינוקות, אותה היא אוכלת מדי יום. דרקה מרטין מודעת לכך שהיא מכורה לאבקת תינוקות ולסכנות הטמונות באורח החיים שלה. מה ההסבר להפרעת האכילה הייחודית שלה?

Drekaaa
דרקה מרטין | צילום: אינסטגרם: drekaaa_

דרקה מרטין, אם בשנות ה-20 המאוחרות לחייה, חשפה לאחרונה את ההתמכרות הייחודית (והיקרה) שלה – היא צורכת מדי יום 620 גרם של אבקת אלוורה ויטמין E של ג'ונסון. ההרגל המשונה הזה עולה לה למעלה מ-4,000 דולר בשנה.

כתבות נוספות:

ההתנסות הראשונה של מרטין באכילת טלק הייתה ממש במקרה, בזמן שקילחה את תינוקה. לא ברור מה גרם לה לעשות זאת, אך בפרץ ספונטניות החליטה לטעום את האבקה. המעשה התמים הזה הפך במהירות להרגל יום-יומי והתשוקה שלה לאבקת תינוקות גברה על כל העדפה קולינרית אחרת.

@drekaaamThis is something ive been doing for YEARSSSSSS i just decided to start recording myself lol♬ original sound - Dreka martin

"אני פשוט אוהבת לאכול טלק." סיפרה בריאיון ל-Mirror. "יש לזה טעם בדיוק כמו שזה מריח. זה פשוט משהו שאני עושה כדי להתמודד, זה פשוט עושה לי טוב ומשמח אותי".

מרטין אומרת שתחושת ההמסה של האבקה בפיה היא מהנה במיוחד. האמת, שזה דווקא נשמע הגיוני, אך לא היינו ממליצים לכם לנסות. אבקת תינוקות אינה מיועדת לאכילה. אכילת האבקה עלולה לגרום לבעיות נשימה ולנזק בריאותי. בנוסף, האבקה מכילה חומרים שצריכתם עלולה לפגוע באיברים חיוניים בגוף ובבריאות הכללית.

דרקה מרטין ואבקת התינוקות | צילום: Tiktok: Dreka Martin

אך למרות החששות הבריאותיים הברורים, מרטין מתעקשת שהיא לא חוותה השפעות גופניות שליליות. ייתכן שמרטין סובלת מהפרעת אכילה בשם תסמונת פיקה, הפרעת אכילה המאופיינת באכילה חוזרת ונשנית של חומרים שאינם ראויים למאכל.

מרטין מודעת לבעיות שעלולות להיגרם כתוצאה מאכילת אבקת תינוקות. "אני מנסה להפסיק אבל אני פשוט לא מצליחה. כשאני חושבת על זה הפה שלי דומע".