רצח את אביו, ערף את ראשו והציג אותו לראווה בסרטון שהעלה ליוטיוב

בית המשפט בפילדלפיה קבע כי ג'סטין מון, הצעיר שרצח את אביו, ערף את ראשו, והעלה את הסרטון ליוטיוב, כשיר לעמוד לדין למרות טענות ההגנה על מחלות נפש

1iqdlf
ג'סטין מון | צילום: Buck's County District Attorney's Office

ג'סטין מון עומד בפני שורה של אישומים ביניהם רצח מדרגה ראשונה, התעללות בגופה, איומי טרור ושוד. ב-30 בינואר ירה למוות באביו, מייקל מון בן ה-68, עם אקדח 9 מ"מ שקנה יום קודם לכן. לאחר מכן השתמש בסכין מטבח ובמצ'טה כדי לערוף את ראשו. מון העלה ליוטיוב סרטון במהלכו הרים והציג את ראשו הכרות של אביו.

לכתבות נוספות

בית המשפט בפילדלפיה פסק כי ג'סטין מון, הצעיר שרצח את אביו וערף את ראשו, כשיר לעמוד לדין. פסק הדין התקבל לאחר דיון בן 5 שעות במהלכן מון, בן ה-32, ישב אזוק ומחוייך באולם בית המשפט.

2gygou
מייקל מון | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

מומחה מטעם ההגנה, ד"ר ג'ון מרקי, טען כי מון סובל מהפרעה דלוזיונלית. מון טען שהוא המשיח ושהממשלה הפדרלית רודפת אחריו בגלל התבטאויותיו הפומביות נגד מהגרים, ממשל ביידן, קהילתה הלהט"ב, אנשי Black Lives Matter והשמאל הקיצוני.

4momxl
ג'סטין מון | צילום: Buck's County District Attorney's Office

ד"ר מרקי ביסס את הטענות שלו, בין השאר, משום שמון אף פיטר את הסנגורית הציבורית שמונתה לו לאחר שהאמין כי היא עובדת עם הממשלה הפדרלית. בנוסף, מרקי הציג לבית המשפט מכתב שכתב מון לשגריר רוסיה בארה"ב וביקש מקלט מדיני. במכתב הוא אף הביע התנצלות בפני הנשיא ולדימיר פוטין על כך שטען שהוא הצאר של רוסיה.

אולי יעניין אותך גם: הבן שלו מצא תמונה שלו לבוש בלבני נשים ואוכל צואה מחיתול - אז הוא רצח אותו

מנגד, ד"ר קלי צ'מברליין, פסיכולוגית מטעם התביעה, ערערה על ממצאיו של מומחה ההגנה. היא העידה כי מון כשיר וכי מדובר בבחור אינטליגנט, רגוע ובעל התנהגות חברתית ראויה. באופן משונה, בזמן עדותה מון הנהן וחייך לעברה חיוך רחב. לבסוף, השופט קבע כי ג׳סטין אכן כשיר לעמוד לדין.