הבן שלו מצא תמונה שלו לבוש בלבני נשים ואוכל צואה מחיתול - אז הוא רצח אותו

אב מקולורדו רצח את בנו לאחר שהילד גילה תמונות מביכות שלו בהן הוא לובש לבני נשים ואוכל צואה מחיתול. הוא הורשע ונידון ל-48 שנות מאסר בגין רצח מדרגה שנייה והתעללות בילדים

2.5 3 In
מארק רדווין, דילן רדווין | צילום: La Plata County Sheriff Office Department

בשנת 2012 נסע דילן רדווין בן ה-13 לדורנגו, קולורדו, על מנת לבקר את אביו, מארק, לכבוד חג ההודיה. הוריו של דילן היו אחרי הליך גרושין מכוער, ואמו, איליין הול, שלחה אותו לאביו בהוראת צו בית משפט. זאת על אף שדילן לא באמת רצה לנסוע אליו.

לכתבות נוספות

ב-18 בנובמבר 2012 שלח דילן הודעה לחבר וקבע להיפגש איתו למחרת בבוקר. אך הוא מעולם לא הופיע.

אביו טען כי דילן נעדר מאז יצא מהבית בבוקר ה-19 בנובמבר, אך אימו חשדה מיד כי מארק קשור איכשהו להיעלמותו של דילן. החשדות גברו כאשר אחיו הגדול של דילן, קורי, סיפר כי שנה לפני כן הוא ואחיו מצאו במחשב הנייד של מארק תמונות שהטרידו אותם מאוד.

La Plata County Sheriffs Depar
דילן רדווין | צילום: La Plata County Sheriff Office Department

בתמונות נראה מארק, לבוש לבני נשים ואוכל צואה מחיתול. קורי סיפר כי הוא עודד את אחיו להתעמת עם אביהם בנוגע לתמונות. "אתה צריך להיות מסוגל לספר לאבא שלך איך אתה מרגיש", אמר.

Colorado Judicial Branch
התמונה המטרידה שמצאו ילדיו של מארק רדווין | צילום: Colorado Judicial Branch

המשטרה פתחה בחקירה ומצאה עקבות דמו של דילן בסלון ביתו של מארק. כלבי גישוש זיהו נוכחות של גופה בסלון וכן בטנדר של מארק. חודשיים לאחר מכן, במרחק של כ-8 ק"מ משם, התגלו השרידים החלקיים הראשונים של גופתו של דילן. באופן מצמרר, רק 3 שנים לאחר מכן מצאו זוג מטיילים שסיירו באזור. מומחים לזיהוי פלילי קבעו כי דילן נדקר למוות ולאחר מכן ערף האב את ראשו של הבן והשליך את גופתו למדבר.

La Plata County Sheriffs Depar
מארק רדווין | צילום: La Plata County Sheriff Office Department

מארק הורשע ברצח מדרגה שנייה והתעללות בילדים. הוא נידון ל-48 שנות מאסר, העונש המרבי המותר לפי חוק.

שופט בית המשפט המחוזי, ג'פרי ווילסון, אמר למארק: "קודם כל הרגת את בנך, ילד בן 13. בגיל 13 הוא עדיין ילד קטן. בתור האב, זו חובתך להגן על בנך, לשמור עליו מכל פגיעה. במקום זה, גרמת לו לפציעה חמורה שהביאה למותו בסלון שלך. לא חשבת על דילן. חשבת על עצמך".

אולי יעניין אותך גם: חבר מועצה הודח מתפקידו לאחר שפורסם סרטון שבו הוא אוכל את הצואה של עצמו

מארק כינה את המשפט "צדק מזויף" והכחיש את ההאשמות המיוחסות לו. עורכי דינו של מארק טענו שדילן פשוט נדד במדבר ומת מפגעי מזג האוויר, או מתקיפה של בעלי חיים. השופט הזעזע ואמר: "אני מתקשר לזכור נאשם פלילי מורשע שהפגין כזאת מידה של חוסר חרטה מוחלט".