זה העונש שקיבל האב שהכריח את בנו בן ה-6 לרוץ על הליכון עד שמת

כריסטופר גרגור נידון ל-25 שנות מאסר לאחר שהכריח את בנו בן ה-6 לרוץ בהליכון עד מוות

3fnigq
תיעוד מצלמת אבטחה של מועדון האטלנטיק הייטס | צילום: צילום מסך

בית המשפט המחוז באושן, ניו ג'רזי, גזר 25 שנות מאסר על כריסטופר גרגור, האב זעזע את העולם לאחר שנחשף כי בשנת 2021 הכריח את בנו, קורי בן ה-6, לרוץ על הליכון מכיוון שהוא היה, לדבריו, "שמן מדי".

לכתבות נוספות

במהלך המשפט, שנמשך שישה שבועות, הוצג לחבר המושבעים תיעוד מצלמת אבטחה של מועדון האטלנטיק הייטס ובו נראה קורי רץ על הליכון כאשר גרגור עומד סמוך אליו. גרגור הגביר את המהירות וגרם לילד בן ה-6 למעוד וליפול. בכל פעם שקורי היה נופל, החזיר גרגור את קורי להליכון והגביר את המהירות. בשלב מסוים הוא אף נשך את קורי בראש.

Screenshot 2024 08 17 At 18.53
כריסטופר גרגור | צילום: Ocean County Prosecutor's Office

כמה ימים לאחר המקרה המתועד, קורי נלקח לרופא ואמר שאביו הכריח אותו לרוץ על הליכון כי הוא "שמן מדי". למחרת הוא נלקח לבית החולים לאחר שהחל למעוד ולמלמל, ובנוסף חווה בחילות וקשיי נשימה. במהלך בדיקת CT הוא קיבל התקף ומת.

גרגורי הואשם תחילה בגרימת סכנה לרווחה של קטין, אך בהמשך הואשם בהריגה בנסיבות מחמירות לאחר שעד מומחה מטעם המדינה קבע כי מותו של קורי נגרם כתוצאה מפציעות שנגרמו מפגיעות מתמשכות.

Screenshot 2024 08 17 At 18.53
קורי גרגור | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

במהלך הקראת גזר הדין התפרצה בראנה מיצ'יולו, אמו של קורי, אל עבר גרגורי וכינתה אותו "מפלצת". מאוחר יותר אמרה: "קורי היה ועודנו החיים שלי, העולם שלי. הכל. מה שהמפלצת הזה עשה היה פתטי, מגעיל, ואני מאחלת לו רק את הגרוע מכל".

אולי יעניין אותך גם: הבן שלו מצא תמונה שלו לבוש בלבני נשים ואוכל צואה מחיתול - אז הוא רצח אותו

התובע המחוזי של מחוז אושן, בראדלי ד. בילהימר, אמר לאחר הקראת גזר הדין כי: "כריסטופר גרגור יבלה את שארית ימיו כאן על פני האדמה בידיעה שהוא גרם למותו של בנו קורי. למרות ששום דבר לא יכול להחזיר את הילד היקר הזה למשפחתו, אני מקווה שכזר הדין יביא תחושה מסוימת עבור אלה שהכירו ואהבו את קורי".