אורי גלר נגד הפנטגון: "זה הטיוח הברור ביותר מאז צ'רנוביל"

אמן האשליות הישראלי, אורי גלר, יוצא נגד דו"ח העב"מים שפורסם על ידי הפנטגון לאחרונה. גלר מאשים את הממשלה האמריקאית בטיוח ראיות לביקור חייזרים בכדור הארץ

זמן צפייה: 06:48

הפנטגון פרסם לאחרונה דו"ח הסוקר את תצפיות העב"מים המוכרות, כולל רוזוול ותקריות מפורסמות נוספות. הדו"ח, שפורסם על ידי ה-AARO (המשרד לפתרון אנומליות הכפוף למחלקת ההגנה של ארה"ב) קובע כי אין עדויות לטכנולוגיה או גופים זרים.

מי שלא התלהב מפרסום הדו"ח הוא אמן האשליות הישראלי אורי גלר, שהתייחס אליו בציוצו האחרון ברשת החברתית X: "אני לחלוטין רועד ורותח מזעם!" כתב. "משום שה-AARO רחוקים מהמטרה. הדו"ח הרשמי האחרון שלהם על עצמים בלתי מזוהים - שנכתב על ידי המשרד האובייקטיבי והענייני לכאורה (אל תצחיקו אותי) לפתרון אנומליות – פורסם זה עתה, ותאמינו לי, הוא ממש לא פגע במטרה בכל הנוגע להתקרבות לאמת. במקום זה, כל מה שהוא סיפק זאת ערימה עצומה של חרא לוהט ומבהיל. כל העניין הוא לגמרי בולשיט!!!".

Us,pentagon,in,washington,dc,building,looking,down,aerial,view
הפנטגון | צילום: Shutterstock

בציוצו, מתח גלר ביקורת חריפה על הממשל האמריקאי, והשווה את פרסום הדו"ח לשערוריות מפורסמות בהיסטוריה. "זה הטיוח הברור ביותר מאז שהממשלה הסובייטית ניסתה להעמיד פנים ששום דבר לא השתבש בצ'רנוביל. למעשה, הייתי אומר שזה עומד לצעד שערוריית ווטרגייט או הרגע שבו הנשיא ביל קלינטון אמר לכל העולם שהוא לא קיים יחסי מין עם מוניקה לוינסקי!".

גלר, שמלבד יכולותיו בתחום אומנות החושים, ידוע גם בדעותיו הנחרצות בכל הנוגע לקיומם של חייזרים, ציין כי הוא ראה במו עיניו את הממצאים החוצניים שבידי ארה"ב, לאחר שביקר במעבדת חקר החלל של נאס"א בשנות ה-70. לטענתו, במהלך הביקור הציג לו ורנר פון בראון - מדען טילים נאצי שגויס ע"י ארה"ב לנאס"א לאחר מלחמת העולם השנייה – הוכחות חותכות לקיומם של חייזרים.

"הוא פתח את כספת והראה לי פיסת מתכת חייזרית שהושגה מפסולת עב"מית, ואז הוא לקח אותי ליחידת אחסון תת קרקעית – השוכנת בבסיס נאס"א – שם הראו לי גופות חייזרים קפואות שנראו בדיוק כמו היישות בווידאו הזה!!!". גלר התייחס לווידאו מ-2011 ובו נראה חייזר לכאורה, הידוע בכינוי "Skinny Bob".

אולי יעניין אותך גם: סקר חדש: 2% מהבריטים טוענים שקיימו יחסי מין עם חייזרים

בציוצו, קרא גלר לציבור שלא לפסול את עדויותיהם של חושפי שחיתויות ועדי ראייה שהתייצבו עם דיווחים על מפגשים עם עב"מים. הוא האשים את ממשלת ארה"ב בהסתרת האמת וטען כי היא מנסה לקבור את הגילויים האחרונים בכל הנוגע לקיומם של עב"מים וטכנולוגיה חייזרית.