מעורר השראה: ת'אנג זכה בתואר הכלב המכוער בעולם

ת'אנג, פקינז בן 8 מאורגן זכה בתחרות הכלבים המכוערים בעולם של קליפורניה

Thang 4
ת'אנג | צילום: wildthangofficial

הכירו את ת'אנג. אמנם קשה להאמין, אך מדובר בכלב המכוער ביותר בעולם. זאת לאחר שזכה באופן רשמי בתחרות הכלבים המכוערים בעולם של קליפורניה.

המסע של ת'אנג לפסגה לא היה קל. כשהיה גור צעיר חלה בכלבלבת, מחלה ויראלית הפוגעת במערכת הנשימה ומחלישה את מערכת החיסון. המחלה ת'אנג שרד את המחלה, אשר עלולה להיות קטלנית, אך היא הותירה אותו עם נזקים מתמשכים. שיניו מעולם לא התפתחו ולכן לשונו מבצבצת באופן קבוע.

Thang 3
ת'אנג | צילום: wildthangofficial

ת'אנג זכה בתואר הנכסף לאחר 3 שנים בהם ניסה להגיע לפסגה אך נאלץ להסתפק במקום השני בלבד.

Thang 2
ת'אנג | צילום: wildthangofficial

בשנה שעברה היה זה סקוטר, כלב סיני מצויץ בן 7, שזכה בפרס הראשון. בדומה לת'אנג, גם לסקוטר יש סיפור מעורר השראה - הוא נולד עם רגליים אחוריות מעוותות והועבר להמתת חסד, אך ניצל הודות ללינדה אלמקוויסט, שעבדה במקלט והחליטה לאמץ אותו.

Thang 1
ת'אנג | צילום: wildthangofficial

אן לואיס, הבעלים של ת'אנג, זכתה ב-5,000 דולר. לאחר הזכייה היא כתבה בגאווה בחשבון האינסטגרם של ת'אנג: "ובכן, סוף סוף עשינו את זה! אתם מסתכלים על הכלב הכי מכוער בעולם! אני רוצה להודות לכולכם על שתמכתם בנו ונהנתם לאורך הדרך".

אולי יעניין אותך גם: כיסחה את המתחרים: כך נראית הזוכה בתחרות "הדשא המכוער בעולם"

יריד סונומה-מארין בפטלומה, קליפורניה מארח את תחרות הכלבים המכוערים בעולם כבר כמעט 50 שנה. על פי מארגני היריד, האירוע "חוגג את הפגמים שהופכים את כל הכלבים למיוחדים וייחודיים".