זה לא תירוץ: הכלב שלהם אכל 4,000 דולר במזומן

בני הזוג קלייטון וקארי לאו מפיטסבורג מצאו את עצמם מתמודדים עם קשיים פיננסים לא צפויים, הודות לכלבם בן ה-7, ססיל. הכלב המתוק שלהם פיתח טעם יקר למדי וזלל שטרות מזומנים בשווי של לא פחות מ-4,000 דולר

Clayton And Carrie Law 5
ססיל וקרעי השטרות שנאכלו | צילום: Clayton And Carrie Law

הסיפור הבא הרבה יותר גרוע מהכלב שאכל לכם את שיעורי הבית. הכל התחיל כאשר בני הזוג קלייטון התקינו גדר בביתם. הפועלים ביקשו לקבל את התשלום במזומן, אז קלייטון השאיר עבורם מעטפה מלאה בשטרות בסך 4,000 דולר. הוא הניח את המעטפה על דלפק המטבח, ויצא להמשך סידוריו. 30 דקות לאחר מכן הוא חזק למטבח ומצא את ססיל, כלבו החמוד בן ה-7, זולל את השטרות.

כתבות נוספות:

"חזרתי לחדר ואז כל המזומנים היו על הקרקע," סיפר קלייטון בריאיון ל-KDKA-TV. "צעקתי לקארי 'הוא אכל את הכסף, הוא אכל 4,000 דולר!'".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Carrie Law (@ooolalaw)

בני הזוג החלו לנסות להרכיב מחדש את קרעי השטרות, והצליחו לשחזר שטרות בשווי 1,500 דולר, שהיו שלמים מספיק בשביל להחליף אותם בבנק. שטרות נוספים של 100 דולר אוחזרו מאוחר יותר בערב כשססיל הקיא, אבל שאר הכסף דרש המתנה רבה, חומר משלשל ועבודת נמלים מאוד מלוכלכת.

אולי יעניין אותך גם: לא יאומן כי יסופר: האישה הזאת סיפרה את הכלב שלה וגילתה משהו יוצא דפן

Clayton And Carrie Law 2
משמעות חדשה למושג "הלבנת הון" | צילום: Clayton And Carrie Law

בסופו של דבר הצליחו בני הזוג להציל 3,550 דולר. הם דיווחו כי הם הולכים לשלוח את שאר שאריות הכסף למשרד האוצר האמריקאי בתקווה להציל חלק מן הערך שאבד, אבל שטר אחד לפחות הם החליטו לשמור למזכרת, "שמרנו לפחות אחד מהשטרות הקרועים כדי שנוכל ליצור יצירת אמנות ולמסגר אותה" אמרה קארי.

אולי יעניין אותך גם: במשך ימים הכלב שלהם התנהג מוזר, ואז הם גילו את הסיבה המבהילה

ומה לגבי ססיל? למרות הנזק האדיר שהוא גרם להם, בני הזוג לא יכלו לכעוס על כלבם האהוב. "אנשים אומרים לעיתים קרובות שיש בן אדם כלוא בתוך הכלב שלנו". סיפרה קארי. כנראה שזו הסיבה לתאוות הבצע של ססיל.