הודו: הונו עשרות קשישים באמצעות ״מכונת זמן מתוצרת ישראל״

בני זוג מהודו מואשמים כי הונו עשרות קשישים בסכום כולל של 4.1 מיליון דולר. השניים הבטיחו להצעיר את לקוחותיהם ב-20 שנה באמצעות טכנולוגיה מיוחדת שיובאה מישראל

Screenshot 2024 10 09 At 8.23.
ראג׳יב קומר וראשימי דוביי | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

הודו: המשטרה באוטר פרדש פתחה בחקירה נגד ראג׳יב קומר דוביי וראשימי דוביי, בני זוג מקאנפור, שעל פי החשד הונו עשרות קשישים בסכום כולל של 4.1 מיליון דולר.

לכתבות נוספות

על פי הפרסומים בתקשורת המקומית, השניים הפעילו ״מרכז טיפולי״ בקאנפור עם ההבטחה לסייע לקשישים לעצור את תהליך ההזדקנות בעזרת טיפולי חמצן ו-״מכונת זמן מתוצרת ישראל״.

השניים הבטיחו ללקוחותיהם תוצאות נראות לעין תוך חודשים ספורים הודות למכונה המופלאה תוצרת כחול-לבן. הם טענו שהם יכולים להחזיר אותם 20 שנה אחורה ואפילו לתקן איברים פנימיים שניזוקו.

אנג׳לי וישווקארמה, בכירה במשטרה, סיפרה כי בני הזוג ״הציעו חבילות תמורת 6,000 רופי (270 ש״ח) ל-10 מפגשים ו-90,000 רופי (4,035 ש״ח) עבור מערכת תגמול ל-3 שנים״.

לדבריה, בני הזוג שדרגו את ההונאה שלהם לכדי תרמית פירמידה, על ידי הבטחה ללקוחות טיפול חמצן בחינם ושעות טיפול נוספות עבור כל לקוח חדש שיביאו לקליניקה שלהם.

אולי יעניין אותך גם: נוכלים שהתחזו לבראד פיט שכנעו נשים להעביר להם 325,000 אירו

מי שהגישה את התלונה למשטרה היא רנו סינג, אחת הקורבנות, שטענה כי בני הזוג הונו אותה בסכום כולל של יותר ממיליון רופי (כ-48,000 ש״ח). היא הביאה לידיעת המשטרה כי ישנם עוד עשרות אנשים שנפלו לעוקץ של בני הזוג דוביי.

המשטרה פתחה בחקירה כנגד בני הזוג, אך על פי ההערכות השניים כבר הספיקו להימלט מהודו.