אישה חושפת: אני במערכת יחסים אינטימית עם עץ

מדריכת אינטימיות עצמית בת 45 מנהלת מערכת יחסים אקולוגית עם עץ, אותו פגשה במהלך טיול רגלי בתקופת הקורונה. היא מגדירה את עצמה כאקוסקסואלית: "לראות את חילופי העונות זה בעיניי מעשה אירוטי"

Shutterstock Sonja Semyonova
סוניה סמיונובה, עץ אלון | צילום: Shutterstock Sonja Semyonova

כשסוניה סמיונובה יצאה לטיולים ליד ביתה באי ונקובר במהלך תקופת הקורונה, היא לא ציפתה להתאהב עד מעל הראש בעץ אלון. אבל זה בדיוק מה למדריכת האינטימיות העצמית בת ה-45. היא פיתחה רגשות עמוקים כלפי עץ בן 800. זאת ועוד, היא טוענת כי יש לעץ ולה מערכת יחסים "אירוטית".

כתבות נוספות:

סוניה הסבירה כי לאחר שנים של זוגיות עם בעלה היא השתוקקה ל"התפרצות של אנרגיה אירוטית" שמתרחשת כאשר אנחנו מתחילים לצאת עם מישהו חדש, אבל היא ידעה שזה לא בר קיימא לטווח הארוך. עם זאת, למרבה ההפתעה, היא מודה כי כך חשה בנוגע לעץ העתיק בן ה-800 שנה.

@bodystoryteller When we are dating, there are things that people can provide for us and things they cannot. Nature is always going to reply to your messages. #ecosexuality #ecosexual #datingadviceforwomen #relationshipadvice #intimacycoach ♬ original sound - Sonja Semyonova

סמונובה אמנם לא מקיימת יחסי מין עם העץ, אך היא מחשיבה את עצמה כ"אקו-סקסואלית", אדם החווה עוררות מקשר אינטימי עם הטבע. "לראות את חילופי העונות זה בעיניי מעשה אירוטי", היא מסבירה. סמיונובה מאמינה כי ניצול "אנרגיית החיים" של הטבע היא תשוקה אירוטית ורוחנית אינהרנטית הקיימת אצל כל בני האדם. היא מאמינה כי יצירת הקשר הזה יכולה לסייע ולפתור משברים סביבתיים. "אני מאמינה שנוכל להרוויח ממערכת יחסים סימביוטית יותר עם הטבע, והקשר הזה בהחלט יכול להיות אירוטי".

אולי יעניין אותך גם: טרלול פרוגרסיבי או דרישה לגיטימית? גבר בן 39 מיפן מזדהה כבן 28

אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לטיול ביער או עושים פיקניק בפארק, פקחו עיניים ושימו לב אם יש איזשהו עץ או עצה שמוצאים חן בעיניכם.