תשפטו בעצמכם: רוח רפאים של חייל נתפסה יושבת על ספסל צמוד לאנדרטת הקבורה שלה

הסרטון הקריפי תועד על ידי שני בני 21 שניסו לצלם את אנדרטת המלחמה של נופלי מלחמת העולם הראשונה והשנייה, והבחינו בתצלומים שלהם בגילוי מדהים - רוח רפאים הדמויה לאדם לובש בגדי צבא, יושבת להנאתה על הספסל הצמוד לאנדרטה

רוח הרפאים | צילום: צילום מסך מתוך Ladbible

מקרה חריג תועד לפני כשבועיים כאשר ג'וש ניוטון וג'ורג' מור, בני ה-21 ממחוז דבון שבאנגליה, הוציאו את הטלפון שלהם כדי לצלם את האנדרטה לזכר הנספים במלחמת העולם הראשונה והשנייה, בתקווה לקבל תמונה ברורה של הפסל המפואר.

כתבות נוספות

לאחר צילומי התמונה השנייה קיבלו הלם רציני כשראו שהם תפסו את מה שנראה כמו "דמות מעורפלת" של אדם היושב על ספסל. הסרטון המפחיד מציג קווים של גופה שקופה שהתיישבה בצמוד לאנדרטת המלחמה.

צפו בסרטון והחליטו בעצמכם

ג'וש שצילם את התמונה מודה שהוא היה ספקן בכל הנוגע לרוחות רפאים, אבל אומר שראיית הדמות העל טבעית "שינתה את נקודת המבט שלו".

כעת לאחר שהפך למאמין בכל הנוגע לרוחות, ג'וש אמר שהוא וחברו חזרו להסתכל מקרוב ולא מצאו אף אחד יושב על הספסל, מה שגרם להם להאמין ש"הדמות המעורפלת" היא סוג של רוח רפאים.

האם מדובר ברוח רפאים? אנחנו קצת השתכנענו | צילום: צילום מסך מתוך Ladbible

הוא אמר: "זה נראה כמו דמות ממש אפלה. זה היה ברור. זה היה כאילו מישהו ממש ישב שם". "זו בהחלט הייתה דמות גברית אז זה בהחלט יכול היה להיות רוח רפאים של חייל. כשאימצתי את עיניי להסתכל קצת יותר מקרוב, היא נעלמה. זה היה משמאלי, ואז נעלם לגמרי. זה היה מוזר".

אנדרטת המלחמה של "נורת'אם" נושאת את שמות החיילים שאבדו בין השנים 1914 ל-1919 ובין 1939 ל-1945. על פי ג'וש, יכול להיות שאחד מהם הגיע להסתכל על הכבוד שניתן לו

האנדרטה במהלך היום | צילום: צילום מסך מתוך Ladbible

משפחתו וחבריו של ג'וש, שגם היו סקפטיים בכל הנוגע לקיומן של רוחות רפאים, התעניינו מאוד בסרטון ולאחר צפייה טענו שהצילומים "לא דומים לשום דבר שהם ראו קודם לכן".

הוא בטוח ש"אף אחד לא היה מאמין לי" אם הוא לא היה מצלם סרטון של כל העניין, ואפילו היו חושבים שהוא משוגע לגמרי. הוא אמר שהסרטון גרם למשפחתו וחבריו להבין שרוחות רפאים הן אמיתיות וצמד החברים מתגאים בכך שהצליחו לזהות אחת ולצלם אותה