קצינת משטרה ניהלה יחסים עם 6 עמיתים לעבודה ופוטרה - בעלה החליט להישאר איתה

התרועעות עם עמיתים בזמן עבודה, קיום יחסי מין עם עובדים נשואים ואפילו התנפלות על אשתו של קצין אחר: קצינה ממשטרת טנסי הודחה מתפקידה לאחר שרשרת של סקנדלים בלתי נתפסים - בעלה בכל זאת מתכנן לעמוד לצידה

השוטרת ובעלה | צילום: צילום מסך מתוך UNILAD

השוטרת מייגן הול, בת 26 מתחנת המשטרה לה ורגן שבטנסי, נאשמה שהייתה בקשרים מיניים עם שישה גברים שעובדים איתה - לפעמים בזמן שהייתה בתפקיד.

כתבות נוספות

על פי דיווחים מקומיים, מייגן שקיימה יחסים פתוחים עם בעלה, הייתה שולחת תמונות מיניות ומתרועעת עם מספר קצינים שעבדו לצידה. כעת למרות חשיפת האירוע יוצא הדופן, בעלה מתכנן להשאר לצידה.

בדצמבר האחרון נפתחה חקירה מקומית על הסיפור, אשר חשפה את הטלנבולה האמיתית המתרחשת מאחורי הקלעים.

השוטרת מייגן הול - לא בדיוק עמדה בשבועתה | צילום: צילום מסך מתוך UNILAD

בין היתר, שניים מהשוטרים שניהלו יחסים עם מייגן היו נשואים גם הם. על פי עדויות נוספות מתחנת המשטרה אחד הקצינים שניהל יחסים עם מייגן ניסה לסגת מהם בגלל שפחד לאבד את משפחתו.

סיפור נוסף חשף שבעלה של מייגן כעס עליה כאשר נישקה אישה של קצין אחר במהלך מסיבה, והחליט לנטוש אותה, ואילו הקצין מספר שלאחר מכן שכבו הוא אשתו ומייגן יחד.

ביום שני מפקד המשטרה, בורל דייויס, התייחס לחקירה ולהשעיות, ואמר: "זהו מצב קשה עבור המחלקה שלנו ועבור העיר, אבל אני רוצה להיות בטוח שהפעולות של מעטים אינן מייצגות את המחלקה שלנו כשלם"

התגובה של הקצינה לשעבר מייגן הול הייתה שאינה רוצה לדון בנושא והיא כעת מנסה להמשיך את חייה כרגיל