מת לאחר שניסה להפריד המבורגרים קפואים

זה יכול לקרות לכל אחד: גבר בן 57  מוויילס מת מפצעיו לאחר שנדקר כשניסה להפריד המבורגרים קפואים עם סכין

Frozen,beef,burgers,in,plastic,tray,packaging,thawing.,on,a
המבורגרים קפואים, אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

בארי גריפית'ס, גבר בן 57, נמצא מת בביתו בלנדרינדוד וולס, וויילס. הוא נמצא על מיטתו בבית מגוריו בלבוש מלא, ועם דם על בטנו. הטלפון, הארנק והמחשב שלו נותרו במקומם ולא היה שום סימן לפריצה בדירה. כתמי דם נמצאו במסדרון, בחדר האמבטיה ובחדר השינה.

נתיחה ראשונה שלאחר המוות קבעה כי סיבת המוות נבעה מאובדן דם כתוצאה מפגיעה של עצם חד, אך לדברי החוקרים שהגיעו לזירת האירוע, הרושם היה כי לא מדובר בהתאבדות, אלא ב"מוות בלתי מוסבר". גריפית'ס תואר על ידי שכניו כאדם שהיה קנאי לפרטיותו, והחקירה לא מצאה ראיות למעורבות של אדם נוסף. לא נמצאו שרידי דם מחוץ לדירה או על אדני החלונות, ולא הייתה שום עדות לאלימות או פריצה לבית.

אך פרט אחד משך את תשומת לבם של החוקרים - המגירה התחתונה של המקפיא הייתה פתוחה. על משטח העבודה במטבח, סמוך למקרר, נמצאו שני המבורגרים לא מבושלים, סכין ומגבת מטבח. "הפצע בבטן היה בערך בגובה משטח העבודה" הסביר סמל סטיבן ווהן, הבלש שניהל את תיק החקירה. "ההשערה שלי באותו שלב הייתה שמר גריפית'ס ניסה להפריד המבורגרים קפואים באמצעות סכין".

ואכן, על קצה סכין המטבח נמצא חומר שזוהה בהתחלה כשוקולד, אך לאחר בדיקת מעבדה התברר כי מדובר בדמו של גריפית'ס.

אולי יעניין אותך גם: מעורר השראה: אכל רק ביג מק ב-50 השנים האחרונות ושבר שיא עולמי

חוקרת מקרי המוות, פטרישיה מורגן, אישרה כי מותו של גריפית'ס היה תאונה. גריפית'ס נדקר כאשר ניסה להפריד בין ההמבורגרים הקפואים באמצעות סכין, ומת כתוצאה מאובדן דם. "אני מעריכה שהראיות קשות לשמיעה טראומטיות", אמרה מורגן. "אני מביעה את תנחומיי לבני המשפחה בתקופה קשה זו".