לכבוד יום האהבה: גן החיות נותן לכם אפשרות לקרוא למקק בשם האקס שלכם - ולתת אותו לחיות הגן כמאכל

הוולנטיינס מגיע ואין לכם אף אחד? לא נורא! גן החיות בסן אנטוניו מציע חבילה נהדרת שתעזור לכם לחגוג את המאורע בדרך ייחודית. תמורת סכום סמלי תוכלו לקרוא לג'וק, ירק ואפילו עכברוש על שם האקס השנוא. החיה או הירק שתבחרו יהפכו במהרה לטרף, ואם ממש תרצו תוכלו אפילו לשלוח לו סרטון של רגע האכילה שיראה כמה אתם "אוהבים" אותו

המקק הזה יכול להיות האקס שלכם | צילום: shutterstock

אם אתם מתכננים לבלות את יום האהבה הקרוב בבכי לתוך כוס יין וצפייה ממושכת בנטפליקס בזמן שאתם אוכלים גלידה היישר מהקופסא, אז כנראה שמישהו לאחרונה שבר לכם את הלב.

כתבות נוספות

אנחנו גם מניחים שהמישהו הזה הוא בן אדם שאתם כרגע לא אוהבים והייתם רוצים שיסבול, ובכן, יכול להיות שמצאנו את הפתרון המיוחד (והחוקי) בשבילכם.

גן החיות של סן אנטוניו מציע ברכה מיוחדת לוולנטיינס לכל אותם אקסים שחיים עמוק בראש ובלב שלכם. תמורת $10 גן החיות יקרא לג'וק על שם האקס שלא בא לכם לראות לעולם, ויתן אותו כמאכל לאחת מחיות הגן.

בפוסט שפרסם הגן נכתב: "קחו חלק בתופעה הגלובלית ותתמכו בהמשך חיי הטבע בטקסס באמצעות תרומה ייחודית, בה תוכלו לקרוא למישהו הלא כל כך מיוחד שלכם, על שמו של ירק,מקק או אפילו עכברוש".

המבצע המיוחד של גן החיות - ''תבכה לי מקק'' | צילום: צילום מסך מתוך פייסבוק

להזמנת המקק ליום האהבה

הכסף איתו תקנו את "הברכה" יתרם למען חיות גן החיות, ואתם תקבלו כרטיס דיגיטלי המאשר את תרומתכם הנאה למקום.

אם תרצו להגיש את הנקמה הקרה לבן הזוג לשעבר, תוכלו לשלוח את כרטיס הברכה הדיגיטלי גם אליו, כך שידע שמקק על שמו נטרף בידי לטאה או סוג של זוחל אחר.

אם יש לכם איזשהי בעיה מוסרית עם אכילת מקקים, תוכלו לתת לחיות הגן גם ירק על שם בן זוגכם תמורת 5 דולרים בלבד. ואם אתם מרגישים נקמנים במיוחד, תוכלו לקרוא גם לעכברוש על שמו של האקס בתמורה ל-25 דולרים.

רוצים ללכת בגדול? שלמו על עכברוש שיאכל בידיי נחש | צילום: shutterstock

במידה וכל האפשרויות הנהדרות הללו עדיין לא מספקות אתכם, תוכלו לרכוש את חבילת הספיישל של גן החיות ב-150 דולרים. חבילה זו מגיע עם סרטון וידאו, בו גן החיות מתעד את רגעי האכילה של המקק/ירק/עכברוש הקרוי על שמו של האקס.