בר יפני מציע תפריט חדש: תמורת פחות מ-3 ש"ח תוכלו לקבל סטירה מאחת המלצריות

שירות מוזר שהועלה בבר יפני מסורתי בנגויה הפכה אותו לאחד המקומות הכי לוהטים בעיר. המבלים בבר יכולים להזמין, לצד סאקה ואדממה, גם סטירת לחי מצלצלת מאחת המלצריות במקום

Japan Slap 2

יפן ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, וגם בתופעות מוזרות ועסקים מגוונים שתוכלו למצוא ברחבי המדינה. שקיצ'וקו-יה איזקה, בר יפני מסורתי בעיר נגויה, החליט להוסיף לתפריט שלו שירות מיוחד. השירות המשונה הזה מושך אליו מספר הולך וגדל של לקוחות שמעוניינים בסטירה כואבת. בעבר השירות ניתן על ידי אחת העובדות במקום, אך ככל שהתפשטה השמועה והתרחב המוניטין של המקום,ההנהלה נאלצה לגייס עובדות נוספות על מנת לעמוד בביקוש.

כתבות נוספות:

אז כמה עולה התענוג? סטירה בודדת עולה 100 ין (כ-2.5 ש"ח), אך אם תרצו גם לבחור מי תתן לכם את הסטירה תאלצו להיפרד מ-500 ין (כ-12.5 ש"ח). למרבה ההפתעה השירות פופולרי מאוד בקרב גברים ונשים כאחד. אך לפי הדיווחים רוב הלקוחות שמבקשים את השירות הזה הם תיירים. לא מדובר בסטירות רפות וידידותיות, המלצריות לוקחות ברצינות את העבודה שלהן, וכפי שניתן לראות בסרטון הן הולמות בעוצמה רבה בלקוחות המרוצים.

אם הסרטון עשה לכם חשק לטוס ליפן - צר לנו לאכזב אתכם, אבל הבעלים של המקום החליט להפסיק עם השירות השנוי במחלוקת. הסיבה לא ידועה, אך אין ספק שמדובר בסטירת לחי מצלצלת עבור כמה מן הלקוחות הקבועים של המקום.

אולי יעניין אתכם גם: נהג המונית שנעצר לאחר שדרס יונה: "הכבישים שייכים לבני אדם"