טרגדיה: ננשך למוות על ידי לטאה ארסית אותה החזיק באופן לא חוקי

גבר שהחזיק באופן לא חוקי שתי לטאות מסוג הלודרמה מרירית, ננשך על ידי אחת מהן. הוא הובהל לטיפול רפואי אך מת מהרעלה כמה ימים לאחר מכן

Venomous,gila,monster
הלודרמה מרירית | צילום: Shutterstock

כריסטופר וורד, גבר בן 34 מקולורדו, מצא את מותו בנסיבות טרגיות לאחר שננשך על ידי הלודרמה מרירית, מין של לטאה ארסית שנפוץ בדרום מערב ארצות הברית ומקסיקו. וורד היה חובב בעלי חיים, שנהג להחזיק לטאות שונות וכן עכבישים.

האירוע התרחש ב-12 בפברואר, קצת לפני חצות. חברתו של וורד התקשרה לשירותי החירום לאחר שנכנסה לחדר בו החזיק וורד את הלטאות ומצאה אותו כאשר אחת מהן "נאחזה בידו של וורד". וורד עצמו הקיא מספר פעמים ולבסוף התעלף ונשימתו נעצרה. וורד הובהל לבית החולים אך למרות ההתערבות הרפואית המיידית נאלצו הרופאים בסופו של דבר להכריז על מותו.

הלודרמה מרירית היא אחת הלטאות הגדולות ביותר בארצות הברית. היא עשויה להגיע לאורך של עד 60 ס"מ והארס שלה רעיל כמו של נחש צפע. הנשיכה שלה עלולה להיות חזקה מאוד ואין נוגדן לארס שלה. עם זאת היא בדרך כלל לא נחשבת כמסוכנת לאדם, ונדיר שנשיכתה גורמת למוות.

אולי יעניין אותך גם: אורח לא רצוי: חזרה מקניה ומצאה משהו מפחיד במזוודה שלה

החזקה של הלודרמה מרירית אסורה לפי חוק בקולורדו. הרשויות הוציאו מדירתו של וורד את שתי הלטאות שהיו בבעלתו והעבירו אותן לגן חיות בדרום דקוטה, שם הן צפויות לבלות את שארית חייהן.