נתפס מדביק הדגים הסדרתי שהדביק דגים על כספומטים

לאחר חקירה מאומצת, הצליחה משטרת יוטה לתפוס נער בן 17 שהדביק באמצעות נייר דבק דגים שונים על כספומטים רבים ברחבי יוטה

2hqigx
דג שהודבק לכספומט | צילום: fish_bandit84

צעיר בן 17 מפרבו, יוטה, מואשם בסדרה של מעשי קונדס משונים שביצע בחודשים האחרונים – הדבקה של דגים במקומות שונים ברחבי יוטה. ניכר כי רוב הדגים הודבקו על כספומטים, אך במקרה אחד לפחות הדביק הנער דג על דלת של תא שירותים ציבוריים, ובמקרה אחר - שכנראה הביא את השוטרים לפתיחה בחקירה נגדו – הדביק שלושה דגים על ניידת משטרה.

כתבות נוספות:

את תיעוד הדגים המודבקים העלה הנער לחשבון האינסטגרם ייעודי שמוקדש לאומנות הרחוב המשונה שלו. בין התגובות לחשבון בעל 70 אלף העוקבים עלתה גם מחשבה פילוסופית: "מין הדג הזה עבר מיליוני שנים של אבולוציה כדי להגיע לאיטירציה הנוכחית שלו. פרט אחד נולד לאחר תהליך הזדווגות ולידה ארוך ומפרך, גדל ונלכד על ידי מכלית דיג מסחרית ענקית. הכל כדי להיות דבוק לכספומט".

Fish 3
דג מודבק על כספומט | צילום: fish_bandit84

אולי יעניין אותך גם: מחריד: נותרה קטעות גפיים לאחר שאכלה דג אמנון

Fish 2
דג מודבק על כספומט | צילום: fish_bandit84

הנער הואשם בשני סעיפים של גרימת נזק לרכוש, ונשפט בבית משפט לבני נוער.  עדיין לא ברור מנין הגיעו הדגים הללו, או מה המשמעות שעומדת מאחורי המעשים הללו.

דג מודבק על כספומט
דג מודבק על כספומט | צילום: fish_bandit84

זו לא הפעם הראשונה שדגים מודבקים לכספומטים. בשנת 2017 העלה בחור אוסטרלי צילום של דג מודבק לכספומט וכתב: "היי בנק קומונוולת', אולי תטפלו בכספומטים שלכם בבנברי כדי שמהמרים כמוני לא יצטרכו להדביק אליהם דג כדי שלא תהיה לכם ברירה אלא לבוא ולתקן אותם? יש לי יותר דגים, סלוטייפ וכוח רצון מאשר לכל הארגון שלכם. תקנו אותם!"

27 Isw
דג מודבק לכספומט באוסטרליה | צילום: צילום מסך מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים