הרגע הגדול הגיע: כל הדרכים שבהן הריאיון עם שלום אסייג עלול להשתבש

בפרק הקרוב של "שנות ה-90" (הערב), כתבת מעריב מגיעה לשכונה כדי לראיין את שלום בעקבות ההצלחה הגדולה. לקראת הפרק, ריכזנו עבורכם את כל הדברים שעלולים להשתבש בדרך לסיקור התקשורתי המושלם | "שנות ה-90", הערב ברשת 13

זמן צפייה: 00:36

בפרק הבא של "שנות ה-90" (הערב ברשת 13), כתבת של עיתון מעריב מגיעה לטירת הכרמל כדי לראיין את שלום והוריו בעקבות ההצלחה הגדולה שלו. כידוע, בתוכנית "שנות ה-90", ציפיות לחוד ומציאות לחוד, ולכן, לקראת הפרק חשבנו על כל המקרים בהם תושבי השכונה יכולים להפריע לריאיון להתנהל כסדרו ולהרוס לשלום את ההזדמנות לכתבה מצליחה.

לכתבות נוספות:

ציון הנדבק יידבק

ציון הנדבק, שתמיד מצטרף לאנשים שלא מעוניינים בחברתו, יגיע לבית משפחת אסייג בזמן הריאיון. ציון יספר כל מיני סיפורים מביכים ולא מחמיאים על שלום שהוא ממש לא רוצה שהכתבת תדע. חרף הניסיונות של שלום להשתיק את ציון, הוא ימשיך לנדב מידע.

ציון הנדבק יידבק
ציון הנדבק יידבק | צילום: שנות ה-90

מורדי יבוא לגנוב את אור הזרקורים

מורדי יראה הזדמנות נהדרת בכך שכתבת עיתון מעריב מגיעה לבית משפחת אסייג, הוא יבוא במפתיע לבית וינסה לגנוב את אור הזרקורים משלום. בכל שאלה של הכתבת מורדי יתערב וינסה שמוקד הכתבה יהפוך להיות הוא וסלון הכלות שלו.

מורדי יבוא לגנוב את אור הזרקורים
מורדי יבוא לגנוב את אור הזרקורים | צילום: שנות ה-90

יובל מעתוק תחזור

המנקה ציפי, אותה מגלמת יובל מעתוק, תחזור לבית משפחת אסייג כדי לקבל עוד צלחת מהמטעמים של ליליאן. כמו שכבר למדנו ציפי מנסה להעביר את הזמן בכל דרך אחרת חוץ מלנקות את האבק ולשטוף את הרצפה, כך שהנוכחות שלה בהחלט יכולה לשבש.

יובל מעתוק תחזור
יובל מעתוק תחזור | צילום: שנות ה-90

בקי תגיע ותלכלך על שלום

בקי, גרושתו של שלום, תגיע לביקור פתע בטירה ובמקרה תגלה שמכינים על שלום כתבה. כיאה לבקי, היא לא תראה את זה בעין יפה, ותנצל את ההזדמנות כדי ללכלך על שלום, על הקריירה שלו ועל הזוגיות החדשה.

בקי תגיע ותלכלך על שלום
בקי תגיע ותלכלך על שלום

שרלי בוקובזה ינסה לעקוץ

שרלי בוקובזה, העבריין שנמצא בקבוצת ה"מדורדרים למוטב" של חלבי, יזהה הזדמנות פז להונאה נפלאה. הוא יחכה מחוץ לבית משפחת אסייג בתחפושת, וכשהכתבת תעבור הוא יגש אליה וימציא סיפור מרגש במטרה לעקוץ את קוראי העיתון ולגנוב את כספם.

שרלי בוקובזה ינסה לעקוץ
שרלי בוקובזה ינסה לעקוץ | צילום: שנות ה-90

אז האם אחד מהדברים האלה הולך לקרות? אולי משהו אחר ישתבש? צפו בפרק וגלו.