הבטחות צריך לקיים: יובל מעתוק מגיעה ל"שנות ה-90"

זוכת "האח הגדול", שקיבלה הבטחה משלום אסייג להשתתף בעונה החדשה של הקומדיה לאחר שניצחה במשימה בבית האח, תגיע להופעת אורח בפרק שישודר הערב. אז, מה התפקיד שלה - ואיך יגיבו בשכונה? | שנות ה-90, הערב ברשת 13

זמן צפייה: 00:38

הערב (ראשון) ישודר פרק נוסף מהעונה השנייה של "שנות ה-90". לקאסט הקורע מצחוק תצטרף זוכת "האח הגדול", יובל מעתוק. כזכור, במהלך העונה האחרונה של "האח הגדול", נכנס שלום אסייג, המגלם את פרוספר, לבית האח וביצע אודישן לשתי דיירות - יובל מעתוק וסתיו קצין. השתיים גילמו את דמותה של ליליאן, וליובל, שניצחה במשימה, הובטח לקבל תפקיד בעונה החדשה של הסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה.

כידוע, הבטחות צריך לקיים, והערב תוכלו לצפות במעתוק נכנסת לבית משפחת אסייג. אז מה התפקיד שנתפר עבור יובל? בתחילת הפרק ליליאן תתלונן בפני פרוספר על כאבי גב, שמונעים ממנה לנקות את הבית. אחרי שפרוספר ינסה לנדב את אילנה, גידי ומני, שסירבו למלא את המלאכה, הוא יבין שכדי להימנע מלנקות את הבית בעצמו, הוא צריך להביא מנקה.

לכתבות נוספות:

יובל מעתוק
יובל מעתוק | צילום: שנות ה-90

לכאן בדיוק נכנסת יובל מעתוק. זוכת "האח הגדול" תגיע לבית משפחת אסייג, בתור מנקה. אבל, בניגוד לדיירת החרוצה שזכורה לכולנו, ב"שנות ה-90" מעתוק היא מנקה עצלנית, שמעדיפה לשבת ולאכול את המטעמים של ליליאן מאשר לשטוף את הרצפה ולהוציא את האבק מהשטיחים.

ועד שידור הפרק, אתם מוזמנים להיזכר באודישן של יובל מעתוק לתפקיד במסגרת משימת "ניצב או כוכב?" בבית האח הגדול:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-05-clips-part-02-external' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='האודישן של יובל מעתוק' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1687122811/uploads/2023/903573328.jpg' kid='1_qykro9tf' duration='94']