פיינליסט העונה השנייה יוסי שטרית שובר את הגבולות במופע מרהיב

יוסי שטרית שהגיע למקום השני בעונה השנייה של אקס פקטור כבש את הבמה במופע חגיגי בו אירח את עדן בן זקן

יוסי שטרית

אחרי ציפייה ארוכה, יוסי שטרית השיק אמש את אלבום הבכורה "שובר את הגבולות" והציג מופע בכורה מרהיב בליווי 7 נגנים ובו ביצע את כל להיטי האלבום וזכה לפרגון עצום מהקהל, מהתקשורת ומהמבקרים.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-x-factor-israel-season-03-articles-07' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_liwf0pyv' duration='190'']

לאחר כשנה וחצי של עבודה אינטנסיביתשטרית השיק אמש את אלבום הבכורה שלו - "שובר את הגבולות" במופע חגיגי אליו הגיעו מאות מעריצים לצד אמנים כמו: עדן בן זקן שאף אירחה את יוסי בהופעותיה בשנה האחרונה, מתמודדי "אקס פקטור", הצמד קטריקס ודורון ביטון, היוצר צפריר יפרח, הזמרת והיוצרת סתיו שמש ועוד רבים וטובים.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-x-factor-israel-season-03-articles-08' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_97z4iz8z' duration='38'']

על הבמה יוסי שטרית ביצע את כל שירי אלבום הבכורה בליווי 7 נגנים, במופע סוחף, מרגש ואנרגטי שהרים את כל הקהל על הרגליים. אחד מרגעי השיא בהופעה נרשמו כאשר חזר לאודישן הראשון ב"אקס פקטור" וביצע שוב את השיר "רק לאמא" בביצוע מצמרר ומרגש שלא השאיר שום עין יבשה בקהל.

צילום וידאו: קסם צלמים