מצעד האודישנים המרגשים של X Factor ישראל

לכבוד השנה והעונה החדשה, אספנו בשבילכם את האודישנים המרגשים ביותר של האקס פקטור ישראל. צפו והצביעו: איזה אודישן הכי ריגש אתכם?

שירי מימון בוכה - אקס פקטור

לכבוד השנה החדשה (והעונה החדשה המתקרבת אלינו בצעדי ענק) החלטנו שבא לנו להתרגש מחדש ואספנו בשבילכם את האודישנים המרגשים ביותר של The X Factor ישראל, כי מה כבר יכול להיות טוב יותר מלשבת מול המחשב, לייבב ולהיזכר שיש לכם לב? קבלו את המתמודדים שריגשו אותנו ואת השופטים שלנו בענק, והיזכרו איתנו באודישנים שלהם.

האודישן של דניאל עמית

דניאל בן ה-16.5 הגיע לאודישנים של העונה הראשונה, וכבש את לב השופטים עוד לפני שבכלל התחיל לשיר עם האומץ והישירות שלו. דניאל, נער אוטיסט, הגיע לאודישן עם חולצה שמכריזה: "אני אוטיסט גאה", מצויד בהומור עצמי וגישה בריאה לחיים, למרות הקשיים ושר את "הנסיך הקטן". ארבעת השופטים שלנו לא נשארו אדישים לנער היפה עם הקול הטהור, (במיוחד פורטיס שלא הפסיק לבכות) ונתנו לו ארבעה "כן".

[brightcove_iframe video_id='x_factor_s01_ep01_part03' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_pfrreljl' duration='366'']

האודישן של מושיקו רווח

מושיקו הרומנטיקן הגיע לאודישנים של העונה השניה עם בת זוגו, שרין. אהבתו של מושיקו לשרין נגעה ללב של כולם, כאשר במהלך האודישן שלו הוא שר ישירות אליה, כשהיא יושבת מולו, על הבמה. אף עין בקהל לא נשארה יבשה, וגם בר שלנו מחתה דמעה מהאודישן המרגש, שהספיק למושיקו להמשיך לשלב הבא.

[brightcove_iframe video_id='x_factor_se02_ep07_part04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_4stet6dl' duration='145'']

האודישן של רוז פוסטאנס

רוז (46) הגיעה לישראל מהפיליפינים, כדי לעבוד כמטפלת, אבל הקול הגדול שלה הביא אותה לאודישנים של העונה הראשונה. היא כבשה את הבמה עם "This Is My Life" של שירלי באסי, בהופעה ראשונה שלא הייתה מביישת את הזמרות הגדולות ביותר. השופטים לא נשארו אדישים לאישה עם הקול העצום שלבסוף גם תהיה המנצחת הראשונה של התכנית, והעניקו לה ארבעה "כן".

[brightcove_iframe video_id='x_factor_s01_ep01_part07' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_0l99vp8z' duration='304'']

האודישן של יוסי שטרית

האודישן של יוסי שטרית לא התחיל בדמעות. הוא הגיע עם דוכן ממתקים וגישה חיובית, אבל הקול הענק שלו והביצוע הבלתי נשכח ל"רק לאמא" של אתי ביטון, המיס את כל הלבבות וגרם לשירי לדמוע בלי שליטה, ולעברי לבכות ולקום כדי לחבק את משה. הכישרון הנדיר של יוסי העניק לו ארבעה "כן" וסלל לו את הדרך לגמר העונה השנייה.

[brightcove_iframe video_id='x_factor_se02_ep02_part05' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_uug3txvo' duration='401'']

האודישן של אורטל אלקיים

אורטל בת ה-19 הגיעה מבית חרדי בלוד, מבלי שאף אחד מבני משפחתה יידע שהיא נבחנת לעונה הראשונה של האקס פקטור. היא רצתה להוכיח שאין שום דבר רע בזה שהיא שרה, ולפי האודישן שלה, השירה שלה מביאה רק טוב לעולם. אורטל, ששרה את "If I Ain't Got You" של אלישיה קיז, התרגשה מאוד בעצמה, והדהימה את השופטים, שהעניקו לה ארבעה "כן".

[brightcove_iframe video_id='x_factor_s01_ep06_part06' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_8bo8a2nn' duration='317'']

האודישן של ליקה טישצ'נקו

ליקה הקטנה הגיעה לאודישן בשמלה צהובה מקסימה, סרט חמוד בשיער ושרביט קסמים, שללא ספק כישף את כולם. הביצוע הקסום שלה ל"The End of The World" היפנט את השופטים, גרם להם לבכות, והבטיח את עלייתה לשלב הבא של התכנית.

[brightcove_iframe video_id='x_factor_se02_ep02_part04' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_jipxftg7' duration='298'']

האודישן של האנונימית (שלומית ג'רסי)

האנונימית הגיעה לאודישן כשחצי מפניה מכוסים במשקפי שמש גדולים, מהחשש הגדול מתגובת החברה החרדית אליה היא משתייכת. למרות כל הקושי, החלום לשיר בעבע בה, והיא הגיעה למבחני העונה השניה עם הקול המדהים שלה, שכבש את השופטים בסערה וריגש את כולם. בשלב השידורים החיים של התכנית, נחשפה האנונימית והופיעה בשמה האמיתי, שלומית ג'רסי.

[brightcove_iframe video_id='x_factor_se02_ep01_part06' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_bxprkgfx' duration='337'']

אז איזה אודישן גרם לכם לייבב? הצביעו והשפיעו!


עוד מ- The X Factor ישראל

Welcome To The Wild Wild X

ביצועי הלהקות הטובים ביותר של X Factor ישראל