"שמו ראשם בידו": מהי התספורת הטובה ביותר של אברהם?

כשהאח הגדול מסר לאברהם את מכונת התספורת, הדיירים התיישבו בזה אחר זה וביקשו ממנו לספר אותם. בן רגע, אברהם הפך להיות הספר של בית האח הגדול, אך האם הוא בכלל יודע לספר? ומהי התספורת הטובה שיצאה מבין ידיו?

מספרה של אברהם האח הגדול עונה 5
מספרה של אברהם | צילום: האח הגדול

בתעודת הזהות של אברהם, הוא הודיע שהוא לא מוכן להיכנס לבית על תקן "האתיופי". במקום, הוא הצהיר, הוא מתכוון להיכנס על תקן "החתיך". נראה שאפילו אברהם עצמו לא דמיין שיבוא יום והוא יישב בבית על תקן "הספר". הכניסה שלו לתפקיד הספר של הבית הייתה כה ספונטנית, שגם עשר שניות לפני שזה קרה - הוא כנראה עדיין לא ידע שזה מגיע. עם זאת, כשאברהם קיבל לידיו את מכונת התספורת והכריז בפני הדיירים שניתן כעת להסתפר - חלקם הגיעו למסקנה השגויה שמדובר בספר מנוסה. הביטחון שהפגין אברהם גם לא עזר לתקן את הרושם המוטעה שנוצר ומאותו הרגע, ההסלמה של הסיטואציה הייתה מהירה וקשה. מי הדיירים שנפלו ברשת של אברהם, ומה היו תגובותיהם לתספורות שקיבלו?

לכתבות נוספות בנושא "האח הגדול":

המפרץ של רוי 

הראשון ליפול למספריים המשוננות של אברהם היה רוי רייניש, שנתן בו אמון מלא ולא שאל שאלות. על אף הנחיותיו המדויקות של רוי, המכונה של אברהם טיילה בחופשיות על גבי ראשו וגילחה חלק גדול יותר משהתכוון. כשרוי הסתכל במראה וראה את המפרץ החדש שנפער בראשו, פניו הפכו חיוורות: "מה עשית?". מה שהוא לא ידע, זה בסופו של דבר ייאלץ לצאת בתספורת הזו חזרה לעולם כשיודח ימים בודדים לאחר המקרה.

 

המוהיקן של לרה 

לרה גם כן ביקשה מאברהם לספר את שיערה, כשהדגישה שהיא רוצה להשאיר את האורך ו"לא לגעת יותר מדי". אולם, הדיירים שנחשפו לתספורת החדשה של לרה, הבינו ישר כי מדובר ביד לא מקצועית, או כפי שגיא היטיב לאבחן: "הוא דפק לך מוהיקן". אחרי שלרה עיכלה את הנראות החדשה, היא החלה לבכות ולצחוק לסירוגין, כשהיא מאשימה את אברהם שעבד עליה והפך אותה לגבר: "אני אצטרך ללכת לאח הגדול ולשנות את השם שלי".

אברהם מספר את רוי ואת לרה:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-05-clips-07-part-08' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='אברהם מספר את רוי ולרה' poster='' kid='1_62jigypk' duration='95']

כיצד רוי הגיב לתספורת שלו?

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-05-clips-2626-part-2306091701' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='רוי מגיב לתספורת של אברהם' poster='' kid='1_5vr6zpzr' duration='45']

 

ביצת הקינדר של גיא

לאחר התספורות המפוקפקות של רוי ולרה, גיא היה האמיץ הראשון שהעז להפקיד את ראשו בידיו של אברהם. קהל קטן התאגד כדי לחזות באירוע והתוצאה לא איחרה להגיע. תגובתו המבוהלת של גיא לתספורת החדשה שלו: "אני נראה כמו ביצת קינדר". אברהם מתעקש שהוא נראה טוב מכפי שנראה ביום בו נכנס לבית.

התספורת של גיא:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-05-clips-19-part-05' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='אברהם מספר את גיא' poster='' kid='1_6jytc6f3' duration='70']

 

תגובתו של אברהם

בזמן שהסערה שנגרמה מהתספורות של רוי ולרה עוד התחוללה, ישב אברהם בחצר עם אתי והתוודה שהוא בכלל לא יודע לספר. אולם הביטחון של הדיירים להתיישב בזה אחר זה מבלי לחשוב פעמיים גרם לו להאמין שהוא יכול לעשות את זה. האם הוא מרגיש חרטה על שעולל?

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-big-brother-season-05-clips-07-part-09' autoplay='0' credit='האח הגדול' desc='אברהם ואתי' poster='' kid='1_f17pzv1p' duration='85']

עכשיו תכריעו אתם - מהי התספורת הטובה ביותר של אברהם?