מי הזיז את הגבינה שלי? מצעד הרגעים החלביים באח הגדול

בסימן חג השבועות ועליית העונה החדשה ב-30/5, נזכרנו ברגעים החלביים של עונות האח הגדול ומצאנו שהם היו הכל חוץ מפרווה

Nfrcxg

קאזם, או בשבילכם - אדון שוקו

כולנו זוכרים את הפרק בו קאזם החביא שוקו מתחת למיטה והריב שהתפתח בעקבותיו בינו לבין נתנאל. אולם הנקמה המתוקה של האח הגדול לא איחרה לבוא, ובמשימת "אמת או חובה", האח הלביש את קאזם בתחפושת של קופסת שוקו וציווה עליו לומר מעתה רק דברים "מתוקים" על הדיירים. בהמשך העונה, במסגרת משימת מתקפת הסייבר על הבית, מקלחת שגרתית של קאזם הפכה מהר מאוד למלוכלכת כשההאקר שהשתלט על הבית החליף את זרם המים בשוקו. קאזם המופתע נבהל מהמחזה החלבי, אבל נראה שההאקר דווקא נהנה מהמצב: "חשבתי שאתה אוהב שוקו".

2qzsmn

כתבות נוספות בנושא האח הגדול:

מלכודת העכברים של האח הגדול

דימוי הגבינה תמיד יעלה בנו אסוציאציה של מלכודת עכברים, ואיך אפשר שלא להיזכר בפרק בו הדיירים הפכו לעכברי מעבדה. במסגרת הניסוי "מה יזיז אותי מהגבינה שלי", הפרופסורים תמיר ועומר התבקשו לחזות את התנהגות העכברים, הלוא הם הדיירים. ג'קו ושרית עמדו בניסוי, אך טיטי וג'קו לא הצליחו לעמוד בפיתויים. הדיירים נכשלו במשימה ונאלצו להסתפק בתקציב בסיסי. בהמשך, בשעשועון מלכודת העכברים, ג'קו שלף את הגבינה 'ונפל' במלכודת, מה שזיכה אותו בחסינות מההדחה.

2zalbp

כשמירב נאלצה לאכול גבינה מסריחה

כשהאח הגדול הכריז על תחילת שבוע הספונטניות בבית האח הגדול, מירב קיבלה משימה לאכול "עוגת גבינה", אך כשפתחה את הקופסה היא מצאה לדאבונה גבינה מסריחה. אוללה, מה הצרפתים היו אומרים? הרי, כפי שהאח ציין, ידוע שגבינה מסריחה היא גבינה משובחת. מירב ניסתה לאכול את הגבינה אך לא הצליחה בגלל הריח העז. בזמן שהדיירים נקרעו מצחוק היא התמלאה מוטיבציה לסיים את המשימה אך לא הצליחה לעמוד בזמן שהוקצב לה.

Vcgiut

קרקס העוגות המרחפות

במסגרת משימת הקרקס, ג'קו, כחוזה עתידות של הקרקס, התבקש לנבא מי הוא הדייר שאור מירי ורומי יבחרו כזה שיקבל עוגה בפרצוף. השתיים הראשונות בחרו כמובן באורן חזן, שהצליח לעצבן את אור ומירי על בסיס קבוע, אולם בפעם השלישית, רומי בחרה בג'קו. מה נשאר לומר, אם כבר עוגה לפרצוף, שתהיה עוגת קצפת.

Xrmelm