נא להתחטב בהתאם: שגרת האימונים של דיירי "האח הגדול"

מוכנים לעונת בגדי הים? לקראת עליית עונת הקיץ של "האח הגדול", בדקנו מי מדיירי העבר הצליח להרים את עצמו מהספה ולאמץ שגרת אימונים עקבית במהלך שהותו בבית

זמן צפייה: 00:41

ביום בהיר אחד, קבוצה של אנשים עוזבים את חייהם ונכנסים לבית סגור לתקופה של שלושה חודשים. מבלי הצורך לקום בבוקר לעבוד או לשלם חשבונות, דיירים רבים בוחרים לבלות את זמנם הפנוי בבית "האח הגדול" ברביצה אופקית על הספה. עם זאת, מספר דיירי עבר אמיצים הוכיחו לנו כי בהחלט ניתן לקיים שגרת אימונים יעילה ומייזעת גם בתוך הבית. החל מיוגה ועד לאימוני שחייה, זהו המדריך למתאמן המתחיל של "האח הגדול".

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

 

התחילו באיזי - אימון יוגה

אם תרצו להתחיל להתאמן באיזי, הצטרפו לקהילת היוגיסטים. יוגה היא שיטת אימון המשלבת אלמנט רוחני בתוכה, ותורמת לגוף ונפש האדם כאחד. היוגה מתמקדת בנשימות עמוקות ותנועות איטיות, התורמות לשיפור שיווי המשקל, מיקוד, גמישות, המרצת זרימת הדם וחיזוק השרירים. בעונת ה-VIP, מצאנו לעתים קרובות את שי חי מתרגל יוגה ומדיטציה בנסט, מה שלראיה הביא אותו עד למקום השני בגמר הגדול של העונה.

שי חי
שי חי

קבלו בברכת השמש את אימון הפילאטיס

פילאטיס היא דרך נפלאה להיכנס לשגרת אימונים בריאה ומחטבת לקראת הקיץ. היתרון הגדול בשיטת הפילאטיס הוא הפעלת כח רב, בחזרות בודדות על כל תרגיל. האימון מתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה, תוך כדי מתיחה והארכה של שרירים אחרים להגדלת טווח התנועה של הגוף. בבית "האח הגדול", נחשפנו לאימוני הפילאטיס של מור לרמן וקארין עליה. באחת הפעמים, אף הצטרפה לאימון שולה זקן.

Vlcsnap 2023 05 28 15h38m27s32
מור לרמן, קארין עליה, שולה זקן

נצלו שיחת נפש להליכה מהירה

להליכה יומיומית ישנם עשרות יתרונות בריאותיים המשפיעים על תקינותן של מערכות שונות בגוף, כשהבולטים שבהם הם: שמירה על בריאות הלב, יציבה גופנית, חיזוק עצמות, איזון הסוכרים בדם, שמירה על משקל תקין, הפחתת סטרס ולחצים, וכן שיפור מצב הרוח. אם נלמד מטליה ומרינה, שנהגו לשוחח תוך כדי הליכה בבית, אין תירוץ טוב יותר ליציאה להליכה בחוץ מאשר הצורך בשיחה צפופה.

Vlcsnap 2023 05 28 15h52m55s88
טליה עובדיה, מרינה קוזנצובה

ואם עליתם על הגל - הגבירו לאימון ריצה

אם אתם מרגישים יוסיין בולט, או לפחות ניר אבישי כהן - פצחו באימון ריצה. הריצה ידועה ביעילותה לשריפת קלוריות, פיתוח סיבולת לב ריאה והשבת חיוניות לגוף. דייר שאימץ ללבו את הריצה הוא ניר, עד שהפך סמל מזוהה איתה. ניר נהג להקיף את הבריכה בחצר בריצות אינטנסיביות ופוטוגניות, שהצליחו לגרום אפילו לגדי פניבילוב להתחיל לרוץ.

ניר אבישי כהן
ניר אבישי כהן

אוהבים להשתכשך? קפצו לאימון שחייה

בימי הקיץ החמים, אי אפשר להאשים את מי שמעדיף להסתגר בבית עם המזגן. אלו שמוכנים לעסוק בפעילות גופנית למרות החום הכבד, יכולים לצוד שתי ציפורים במכה אחת - פעילות גופנית בתוך המים. ספורט השחייה טומן בחובו יתרונות בריאותיים רבים, ונחשב לאחד ממקצועות הספורט היעילים והמומלצים ביותר. התנגדות המים גורמת למאמץ מתון של השרירים, דבר שמחזק אותם ובד בבד תורם לגמישותם. השחיין האולימפי של בית "האח הגדול" הוא כמובן אלי זרקה, שהגיע היישר מקוסטה ריקה להשתכשך בבריכה הצנועה שלנו בחצר.

Xyjfzm