עקפה את כולם: זה ההישג הענק של סתיו קצין

השבוע בפולואח, טוויסט! ירידה מפתיעה לדיירת שעד לאחרונה שברה שיאים, הראש בראש האמיתי בין שניר לספיר וכניסה חדשה למועדון העשר קיי | צפו בווידאו

זמן צפייה: 01:55

זה נראה כאילו עברו רק שבועיים מאז שבישרנו בהתרגשות על השיא של לין אלפי, וזה כנראה כי באמת עברו רק שבועיים. שבועיים בהם לין הספיקה להגיע למספר בלתי נתפס והשבוע היא מציגה מגמה אחרת לגמרי - ירידה. 2,000 עוקבים החליטו שפחות מתאים להם אבל זה בסדר, ללין יש עוד 118,000 עוקבים להתנחם בהם.

לין האח הגדול פולואח
כמות העוקבים של לין אלפי | צילום: פולואח

אלון חובל כבר הוכיח שהקהל שלו מצביע בידיים כשניצח את משימת השלט הגדול והשבוע, אותו קהל הוא גם זה שהעביר אותו סלקציה היישר אל תוך מועדון העשר קיי הנחשק. לפני הכניסה לבית לאלון היו 800 עוקבים צנועים והיום הוא כבר עומד על מעל 10,200 עוקבים.

אלון האח הגדול פולואח
כמות העוקבים של אלון | צילום: פולואח

ומה קורה בטבלת חמשת הגדולים? הנה נתון שהיינו מאוד רוצים לראות את הדיירים בבית נחשפים אליו - אז השיער הוא לא שלה, השפתיים הם לא שלה אבל העוקבים הם לגמרי שלה! סתיו קצין, הברבי של הבית, מטפסת בעשר אצבעות למקום הראשון בטבלה עם עוד 18,000 עוקבים שהצטרפו למאבק שלה בזכות האדם לפתי בר.

לכתבות נוספות בנושא האח הגדול:

אחריה נמצאת שי, עם עוד 9,000 עוקבים חדשים ובמקום השלישי - האחים לבית משפחת בורגיל רושמים עלייה זהה של 8,100 עוקבים לכל אחד. צירוף מקרים? תיאום מלמעלה? תתפלאו אבל יש דברים שגם בפולואח לא יודעים.

מיד אחרי האחים בורגיל, נמצא יענקי ומי שסוגרת את הרשימה היא ניקול.

חמשת הגדולים האח הגדול פולואח
המובילים של השבוע | צילום: פולואח

רוצים עוד פולואח? חפשו אותנו באינסטגרם, באתר ובאפליקציה החדשה של רשת לסמארט טיוי.