קריוקי, ליפסינק וג'ימבורי: הכירו את משפחת חלפון

בעונה החדשה של הטוב מכולם יתמודדו משפחות מול הקהל על פרס של 70,000 שקלים. והפעם: הכירו את משפחת חלפון

זמן צפייה: 00:29

מה ההבדל בין העונה החדשה של הטוב מכולם לקודמתה? הפעם היא תתמקד בשאלות על משפחתיות וישראליות, כשההבדל העיקרי הוא שמשפחה אחת מתמודדת מול חכמת ההמונים של הקהל באולפן. בפרק פתיחת העונה המשפחה שתילחם על הפרס היא משפחת חלפון.

אולי השם מצלצל לכם מוכר מתכנית הטלוויזיה "החלפונים באים" שבה בני המשפחה העליזים ירדו לאילת לשנות את פני העיר ואפילו זכו לקבל מראש העיר שטח על שמם באילת המסומן בשלט החוצות שנושא את הכותרת "גבעת חלפון".

אז מי הם החלפונים?

עמוס חלפון (55), אב המשפחה, אלמן ואב לשישה ילדים (בתכנית משתתפים רק ארבעה מהם). נהג מונית שזוכה להסיע מפורסמים רבים, ביניהם גם אברי גלעד, וניחן ביכולת המטרידה לזכור היטב כתובות של אנשים.

התאומות חלפון, ליפז וטופז (18), סיימו תיכון וכעת מתכוננות לנשף ומתחזקות עמוד יו טיוב פופולרי שבו הן מבצעות קטעי ליפסינק לזמרים מפורסמים. כוכבות בהתהוות, אוהבות את המצלמה וישנות באותה מיטה עד היום. צפו בקטע מהתכנית בו הבנות עושות ליפסינק לעדן בן זקן:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-the-best-season-02-articles-ep-01-hazaza' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_mzau66lz' duration='38']

יוסי חלפון (28), האח הבכור, עובד במעבדת HP במחשבים אך חשוב מכך - הוא מנהלם האישי של התאומות חלפון, וגם עובד בעצמו על סינגל ראשון שייצא בקרוב.

ספיר חלפון (24), מנהלת ג'ימבורי גדול ומפואר בפ"ת ומכורה למקלחת.

משפחת חלפון גרה בפנטהאוז בפתח תקווה, מרעידה את השכונה עם קריוקי ("המשטרה מצטרפת והשכנים רק מקווים שלא נזייף") ומחוברת למסכים 24/7 עם 10 טלוויזיות בבית.

הטוב מכולם, הערב (חמישי), מיד אחרי שנות ה-80

מה עוד מצפה לכם בעונה החדשה?

בואו להוכיח שההיגיון שלכם הוא הטוב מכולם

אחת ולתמיד: שוקו שוקו או שוקו בננה?