הטוב מכולם חוזרת עם עונה טובה יותר, משפחתית יותר וישראלית יותר

בחמישי הבא "הטוב מכולם" חוזרת עם משימות מעניינות יותר ורלוונטיות יותר לחיים בישראל

זמן צפייה: 00:24

העונה השנייה של "הטוב מכולם" תעלה לשידור ביום חמישי הבא ב"רשת", והיא תתמקד בחיים שלנו כאן, בישראל. לצד המנחה אברי גלעד, ייכבו גם רוסלנה רודינה השורדת, הדוגמנית והשחקנית, טום באום מנחה הטלוויזיה האהוב, הקומיקאי והשחקן דודו ארז, כתבת הטלוויזיהמיכל מנור ואמן הסטנד-אפ הסוחף אמירם טובים ומשפחתו.

הטוב מכולם עונה שנייה תמונה ראשית

מה ההבדל בין העונה הזו לעונה הקודמת? הפעם משפחה אחת תתמודד מול חכמת ההמונים של הקהל באולפן, ושאלה אחר שאלה תנסה לשמור על הכסף שבקופה, כשהסכום ההתחלתי הוא 70 אלף שקלים. בשאלה האחרונה, הטוב ביותר מהקהל, זה ששקלול תשובותיו הנכונות במהלך המשחק היה הגבוה ביותר, יתחרה מול המשפחה על הסכום שנותר. מי שתשובתו קרובה יותר לתשובת האמת – היחיד או הממוצע המשפחתי – זוכה בכסף שנותר.

הטוב מכולם

במה יעסקו משימות העונה? 

רוסלנה רודינה מצטרפת ל"הטוב מכולם" ותיקח חלק בסדרת משימות אקסטרים מרהיבות בהילוך גבוה. השאלות של רוסלנה עוסקות במהירות, תאוצה וגובה, וגם בהרגלים ישראליים מוכרים ששווים בדיקה. בין השאלות: מה יקרה לדופק של רוסלנה אחרי קפיצה מעשרים מטר? כמה זמן לוקח למכונית להשלים מסלול מירוצים ברוורס, וגם - מה קורה לנו כשאנחנו מסמסים תוך כדי נהיגה או שותים לפני שנוהגים? אל תנסו את זה בבית.

הטוב מכולם עונה שנייה רוסלנה

טום באום יבדוק את העדפותיו הקולינריות של עם ישראל - האם אנחנו אנשים של חריימה או גפילטע פיש? כמה היינו חוסכים על מזון אם היינו מוותרים על טייק אווי? ואיך אפשר בלי השאלה הקיומית: האם אנחנו מעדיפים ארטיק שוקו-שוקו או שוקו-בננה?

הטוב מכולם טום באום

דודו ארז יבדוק את הישראלים בשורה של שאלות ידע בסגנונו המוכר ויבין עד כמה הישראלים מכירים את שניים עשר השבטים, מי מאיתנו מבדיל בין אופיר אקוניס לדני דנון וכמה אנחנו באמת יודעים על יום הכרזת המדינה.

הטוב מכולם דודו ארז

מיכל מנור תצא לבדוק שורה של סוגיות חברתיות ותבדוק אם נהיה מוכנים להיפרד מהסמארטפון, כמה אנחנו רושמים בצ׳ק לחתונה והאם אנחנו משקרים בקופת אקספרס בסופר.

מדי שבוע אברי גלעד ייפגש עם קבוצת ילדים ויבדוק עד כמה הם מכירים חפצים מהעבר במסגרת "הכיתה של אברי". האם הילדים של היום יבינו מה זה סיפולוקס? גרמופון? מכונת כתיבה?

הטוב מכולם אברי גלעד

אמירם טובים, אשתו וילדיו יציגו בפנינו בכל שבוע דילמה אחרת שמאפיינת משפחה ישראלית טיפוסית: מי מנהל את הכסף - בבית הגבר או האישה? כמה שעות ביום אנחנו מרשים לילדים לראות טלוויזיה? האם האבות חברים בקבוצת הוואטסאפ של הגן או הכיתה? והאם אנחנו מוכנים לקנות לילדה סמרטרפון בכיתה ב'?

הטוב מכולם | חמישי הבא אחרי שנות ה-80 | רשת, ערוץ 2