מג'אניס ועד ריצ'רד: כך נראים היום האקסים של "חברים"

13 שנים אחרי פרק הסיום של הסדרה המיתולוגית, בדקנו איך החברים לשעבר של "חברים" נראים היום

זמן צפייה: 00:30

לכבוד יום הולדתה ה-53 (!) של קורטני קוקס, מוניקה גלר בשבילכם, ב-15 ביוני, נזכרנו בכל האקסים המפורסמים של החברים של "חברים" ובדקנו איך הם נראים היום. אז איך ריצ'רד, מונה, ג'אניס, טאג ואמילי נראים 15 שנים אחרי? אתם מוזמנים לשפוט אם רואים עליהם את השנים.

עוד ברשת תרבות ובידור:

הקמפיין הסקסי של כוכבת איט גירלז קים וויס

האם טום קרוז וניקול קידמן יתאחדו?

האסירות של "כתום זה השחור חדש" פרועות מאי פעם

ריצ'רד, טום סלק

טום סלק שיחק את ריצ'רד רופא העיינים והחבר הטוב של הוריהם של מוניקה ורוס שהפך לאהובה המבוגר של האחות הצעירה במשפחת גלר בעונה השנייה. השניים היו מאוהבים בטירוף אבל בגלל שהיא רצתה ילדים והוא לא, נאלצו להיפרד וכך מילא ריצ'רד את משבצת האקס המיתולוגי של מוניקה לאורך כל הסדרה. היום, סלק בן ה-72 ממשיך לשחק בטלויזיה ובקולנוע. ב-2010 שיחק בקומדיית האקשן "קילרים" לצד קתרין הייגל ואשטון קוצ'ר.

אז והיום: טום סלק | צילום: צילום: NBC / Geety Images

ג'אניס, מגי ווילר

האקסית הכי מפורסמת של צ'נדלר בינג ואולי בכלל של "חברים" היא ג'אניס המעצבנת בעלת הקול המרגיז והצפצפני אותה גילמה מגי ווילר. את ג'אניס פגשנו שוב ושוב במהלך הסדרה (19 פרקים בסך הכל), למרות שצ'נדלר בדרך כלל רצה  להתחמק ממנה, היא איכשהו תמיד צצה מחדש וסיפקה רגעים קורעים מצחוק ומשפטים שנקשרו בדמות כמו: Oh my God! ווילר בת ה-53 המשיכה את קריירת המשחק שלה גם לאחר סיום הסדרה אבל תפקידה כג'אניס הפך לתפקיד המזוהה ביותר עימה.

חברים
אי אפשר לשכוח את הקול שלה. ג'אניס | צילום: צילום: NBC / Geety Images

אמילי, הלן בקסנדל

במהלך הכנת הכתבה פתאום הבנו שדווקא לרוס גלר יש את הארוסות הזכורות ביותר ביניהן אף רייצ'ל שעד איחודם של השניים בפרק הסיום הייתה אקסית של רוס בחלק גדול מהסדרה. אבל מי שעשתה לו את החיים הקשים ביותר היא אשתו השנייה הלא היא אמילי וולתהם הבריטית. את אמילי שיחקה השחקנית הבריטית הלן בקסנדל בת ה-47. סיפור האהבה בין השנייה היה מהיר ואינטנסיבי, הם הכירו בעונה הרביעית, התחתנו בסופה והתגרשו בעונה החמישית לאחר שרוס אמר את השם הלא נכון בחופה. מאז שיחקה בקסנדל במספר סרטים ובתכניות בטלויזיה הבריטית.

האקסית מהממלכה הבריטית. אמילי | צילום: צילום: NBC / Geety Images

ג'ולי,  לורן טום

עוד לפני אמילי, מי שעמדה חוצץ בין רוס ורייצ'ל היא ארכיאולוגית צעירה בשם ג'ולי. העונה השנייה של חברים נפתחה בכך שרייצ'ל גילתה שרוס מאוהב בה מתקופת התיכון אך בעוד היא התכוונה לתת סיכוי ראשון ליחסים ביניהם הוא חזר מחופשה בסין עם חברה חדשה - ג'ולי. השניים יצאו במשך תקופה למורת רוחה של רייצ'ל אך כשרוס גילתה את דבר אהבתה, הוא החליט לעזוב את ג'ולי עבורה. לורן טום בת ה-55 שגילמה את ג'ולי, עוסקת מאז בדיבוב של סדרות אנימציה מובילות כמו "פיוצ'רמה" ו"המלך היל".

זוכרים את ג'ולי? לורן טום אז והיום | צילום: צילום: NBC / Geety Images

טאג, אדי קייהיל

בעונה השביעית רייצ'ל ניהלה רומן לוהט עם העוזר הצעיר והתמים שלה טאג ג'ונס. סיפור האהבה הלוהט בין השניים נגדע באיבו עקב הבדלי הגילאים ביניהם. לאחר מכן, החברים חשדו שטאג הוא אבי התינוקת של רייצ'ל אך כזכור לבסוף התגלה שמדובר ברוס. השחקן בן ה-39 אדי קייהיל, שמור היטב כפי שניתן לראות בתמונה, שיחק מאז בסרטים ובתכניות טלויזיה כמו "תחת הכיפה השקופה" ו- CSI. היום הוא מופיע בתפקיד ראשי בסדרה "הרשעה".

שמור היטב. טאג ג'ונס | צילום: צילום: NBC / Geety Images

מונה, בוני סאמרוויל

לא ברור למה אנחנו זוכרים את מונה, אקסית נוספת של רוס. הרי אם נתבקש למנות תכונות אופי של הבחורה החביבה, נישאר עם "נחמדה" או "חמודה" בלבד. אבל משום מה הרגשנו צורך עז לציין את בת דמותה של השחקנית  הנאה בוני סאמרוויל שניהלה זוגיות עם רוס בעונה השמינית בזמן שרייצ'ל הייתה בהריון ממנו. בוני סאמרוויל בת ה-43 שיחקה לאחרונה בסדרות הטלויזיה "קוד בלאק", "חוק וסדר" ו"מחשבות פליליות".

חמודה ו... בעיקר חמודה. מונה | צילום: צילום: NBC / Geety Images

פיט, ג'ון פבראו

בעונה השלישית לקחה למוניקה הרבה מאד זמן להתאהב במליונר החביב שחיזר אחריה בכל הכוח. אבל נשיקה אחת שינתה את הכל והשניים החלו ברומן סוער. לבסוף בעודה חושבת שהוא הולך להציע לה נישואין, לפיט עברה תכנית אחרת בראש והוא החל בקריירת אגרוף לא צפויה שסיימה את הקשר בין בני הזוג. מאז פבראו בן ה-51 שינה מסלול בחיים ועבר לצד שמאחורי המצלמה כמפיק ובמאי. בין הסרטים שהפיק ניתן למנות את שלושת הסרטים בסדרת גיבורי העל "איירון מן".

פיט. רואים את השנים | צילום: צילום מסך

פאולו, קוסימו פוסקו

המאהב האיטלקי של רייצ'ל (רקל בשבילו) מהעונה הראשונה שהיה למעשה ריבאונד מארוסה לשעבר ברי הוא אולי האקס הכי מעצבן ברשימה. חוץ מהעובדה שהיווה מכשול עבור רוס שכל כך רצה את רייצ'ל, פאולו היה בגדול טיפוס בלתי נסבל. רייצ'ל סוף סוף נפרדה ממנו לאחר שפיבי סיפרה לה שהוא התחיל איתה ברוב חוצפתו. השחקן האיטלקי בן ה-55 שיחק בשנת 200 בסרט "עקיצה ב-60 שניות" וב-2009 ב"מלאכים ושדים".

הגנים האיטלקיים מורגשים היטב. פאולו | צילום: צילום מסך

קאת'י, פייג' ברוסטר

כנראה שקאת'י ברשימה הזאת בעיקר כיוון שהיא אקסית של שניים מהחברים. קאת'י יצאה עם ג'ואי במהלך העונה הרביעית אך דווקא בינה ובין צ'נדלר ניצת סיפור אהבה של ממש שאף גרם לצ'נדלר לבגוד בחבר הכי טוב שלו. לבסוף ג'ואי סלח לצנדלר שניהל עם קאת'י מערכת יחסים חמה ואוהבת. השניים נפרדו לאחר שקאת'י יצאה בוגדת סדרתית ובגדה גם בצ'נדלר.  מאז השחקנית בת ה-48 עסקה בדיבוב בתכניות אנימציה ושיחקה במספר תפקידים בטלויזיה.

פעם בוגדת, תמיד בוגדת. קאת'י | צילום: צילום: NBC / Geety Images

דיוויד, האנק עזריה

היינו חייבים לציין גם אקס של פיבי ובחרנו בדיוויד המדען המטורף שיצא עם פיבי במהלך הסדרה ונאלץ לעזוב אותה בעקבות רילוקיישן למינסק. את דיוויד פגשנו פעם ראשונה בעונה הראשונה ופעם אחרונה בעונה התשיעית, סה"כ דמותו הופיעה בחמישה פרקים בסדרה.  בספיישל סיום עונה 9 בברבדוס, פיבי התלבטה בינו לבין מייק (פול ראד) שלבסוף זכה בליבה ואף נישא לה בעונה העשירית. מאז השחקן היהודי האנק עזריה בן ה-53 שיחק במספר סרטים ביניהם "נורמן" של הבמאי הישראלי יוסף סידר וכן גילם את דמותו של גרגמל בסרטי דרדסים.

השחקן היהודי האנק עזריה אז והיום | צילום: צילום: NBC / Geety Images