שוב יחד? לפי דיווחים בחו"ל טום קרוז רוצה להתאחד עם ניקול קידמן

האם נזכה לראות איחוד מרגש של אחד הזוגות הנוצצים ביותר בהוליווד או שמדובר בטריק שיווקי?

זמן צפייה: 02:24

ביום חמישי הקרוב (15.6) ייצא לאקרנים סרט ההרפתקאות "המומיה", ריבוט לסרט המקורי ששבר את הקופות ב-1999 והכיר לעולם את רייצ'ל וייס המופלאה. את הסרט הנוכחי יוביל השחקן טום קרוז. בתזמון מושלם, דיווחים באתרים בחו"ל גורסים כי קרוז רוצה להתאחד עם אשתו לשעבר, השחקנית היפהפייה ניקול קידמן.

בימים הטובים. ניקול קידמן וטום קרוז

אבל לצער הרומנטיקנים שבנינו בכל מקרה לא מדובר באיחוד רומנטי, אלא באיחוד על המסך הגדול. 16 שנים לאחר שנפרדו והרעידו את הוליווד, "הדיילי מייל" מדווח כי יש טענות בשטח על כך שכוכב המומיה בן ה-54 רוצה לשתף פעולה עם האקסית בת ה-49 בסרט שמתעסק בזוג שהתגרש והתאהב מחדש. לפי דיווח של המגזין האוסטרלי New Idea קרוז פנה לניקול וביקש שתככב בפרוייקט שם אף יוצגו סצנות אהבה לוהטות בין בני הזוג.

עוד ברשת תרבות ובידור:

"טודו בום" הוא ה"גאנגאם סטייל" של ישראל

הפרקים החדשים של "משחקי הכס" יהיו ארוכים מהרגיל

הסלבס מגיעים ליום הולדת של ניקול ראידמן

"ניקול הייתה המומה כאשר טום ניגש אליה עם ההצעה לעבוד יחד שוב", מסר מקור שרצה להישאר אנונימי. "והיא הייתה בהלם ממה שהם חשבו עליו. בעיקר לגבי מה שהוא רצה שיעשו יחד" הוסיף.

הצעה מגונה? טום קרוז

עוד נרמז כי היחסים של בני הזוג התרככו, אחרי שהכוכב נפרד מאשתו השלישית קייט הולמס ב-2012. לפי המגזין האוסטרלי, קידמן, שנהנת בימים אלו מאהבת המבקרים והקהל בעקבות תפקידה בסדרת הטלויזיה המצליחה של HBO, "שקרים קטנים גדולים", שוקלת את התפקיד. אם זה באמת ייקרה, השניים יככבו זה לצד זו, לראשונה מזה 18 שנה.

תמיד יפה. ניקול קידמן

ב-1999 כיכבו השניים במותחן האירוטי של סטנלי קובריק "עיניים עצומות לרווחה. קרוז היה נשוי בעבר לשחקנית מימי רוג'רס ופגש את ניקול ב-1990 על הסט של "ימי הרעם". השניים נישאו בערב חג המולד של אותה שנה. לבני הזוג שני ילדים מאומצים איזבלה וקונור אנתוני.