אחרי גאנגאם סטייל ו- See You Again מי הקליפ הנצפה ביותר ביוטיוב?

עם מעל לשלוש מילארד צפיות, הלהיט הענק דספסיטו הפך אתמול לקליפ הכי נצפה אי פעם ביוטיוב

זמן צפייה: 00:39

ליוטיוב יש מלך חדש וקוראים לו דספסיטו. השיר החרוש של השנה, עליו אחראים לואיס פונסי ודדי יאנקי, עקף אתמול את הקליפ לשיר See You Again של וויז קאליפה וצ'ארלי פות', והפך להיות הכי נצפה בתולדות האתר. מבין כל הקליפים שהיו עד כה בפסגה, הוא הצליח להגיע אליה בפרק הזמן הכי מהיר – שמונה חודשים בלבד מאז שיצא. אגב, ג'סטין ביבר שמופיע בגרסת הרמיקס לשיר לא שותף להישג הזה, מכיוון שמדובר בגרסה המקורית, שלא כוללת אותו. הוא יכול להתנחם בכך שהוא מופיע במקום הרביעי בטבלה, עם השיר Sorry.

[youtube_embed youtube_id='kJQP7kiw5Fk']

דספסיטו וגם See You Again קבעו ציון דרך מכובד נוסף: שניהם עברו בסוף השבוע את סף שלוש מיליארד הצפיות. אחריהם בדירוג נמצא הזמר הקוריאני סיי עם הלהיט הענק שלו Gangnam Style, שבמשך קרוב לחמש שנים היה הוא הקליפ הכי נצפה באתר. לפני כחודש See You Again, שיר הנושא מתוך הסרט "מהיר ועצבני 7" הצליח לעקוף אותו, אך כאמור הצליח לאחוז במקום הראשון פחות מחודש.

[youtube_embed youtube_id='RgKAFK5djSk']

עוד נמצאים בעשרת הקליפים הכי נצפים של יוטיוב: Uptown Funk של מארק רונסון וברונו מארס, Shake It Off של טיילור סוויפט, Bailando של אנריקה איגלסיאס, Sugar של מארון 5 וקייטי פרי שסוגרת את הרשימה עם Roar.

עוד ברשת תרבות ובידור:

האם הרובוטריקים של היום מתעלים על המקור?

הכי חם בחו"ל: ביונסה סוגרת את הבאסטה?

הצצה: צפו בתמונות ראשונות מפסטיגל 2017

בתקופה מאז יצא, דספסיטו הצליח להגיע להישגים מרשימים לא רק ביוטיוב – עם מכירות של שלושה וחצי מיליון עותקים בארצות הברית בלבד, הוא גם נכנס למקום הראשון במצעדים של יותר מארבעים מדינות נוספות (כולל בישראל) והפך להיות השיר הלטיני הראשון שהצליח לטפס לצמרת מצעד השירים האמריקאי של בילבורד מאז המקרנה ב1996. לא מזמן המעריצים בישראל זכו לשמוע את השיר בביצוע חי, כשדדי יאנקי הגיע להופעה בראשון לציון בסוף יוני.