להקת מארון 5 מגיעה להופעה ראשונה בישראל

להקת מארון 5, מלהקות הפופ המצליחות בעולם בעשרים השנים האחרונות, מגיעה להופעה ראשונה בישראל בחודש מאי הקרוב עם מיטב הלהיטים

מארון 5
מארון 5 | צילום: יחסי ציבור, רונית ארבל

עשרים שנה אחרי שלהקת מארון 5 פרצה לסצנת המוזיקה העולמית, מגיעים חברי הלהקה להופעה אחת בישראל ב-9 במאי 2022 בפארק הירקון בתל אביב. ההופעה נערכת בחלק מסיבוב הופעות ראשון של הלהקה במזרח התיכון שיכלול גם את קהיר ואבו דאבי. מחיר כרטיס להופעה ינוע מ-365 שקלים בדשא ועד 895 שקלים לכרטיס VIP.

 

עוד במדור המוזיקה:

ספיר סבן: "לא זכיתי כי בחרו אחרת, לא בגלל שלא הייתי טובה"

שישה שירים חדשים נבחרו לאירוויזיון 2022. האם לאחד מהם יש סיכוי לזכות?

יום שפת האם הבינלאומי: פלייליסט אירוויזיון שעושה כבוד לשפה

 

מארון 5 נחשבת לאחת מלהקות הפופ רוק המצליחות ביותר בעולם עם שבעה אלבומי אולפן שמכרו עשרות מילוני עותקים ברחבי העולם. הפריצה הגדולה הגיעה בזכות השיר "Harder To Breath" שהגיע לעשרים הגדולים בארצות הברית ובריטניה. "This Love", השיר השני של הלהקה, הפך לאחד מלהיטיה הגדולים. מארון 5 הצליחה לכבוש את המקום הראשון במצעד האמריקאי ארבע פעמים, כשהראשונה היתה עם "Makes Me Wonder" (מתוך האלבום "It Won't Be Soon Before Long") והפעם האחרונה עם השיר "Girls Like You" עם קארדי בי (מתוך האלבום "Red Pill Blues"). סיבוב ההופעות הנוכחי של מארון 5 עלה יותר מ-750 פעמים ומכר יותר משבעה מיליון וחצי כרטיסים.

חברי הלהקה התחלפו לאורך השנים, והיום הלהקה כוללת את הסולן אדם לוין, ג'יימס ולנטיין, מייקל מאדן, גס'י קרמייקל ומאט פליין.