דואט עם איזי וקאבר ל"סיגליות" עם דויד ברוזה: אלבום חדש לעומר אדם

באלבום הקרוי "סוף העולם" לא פחות מ-18 שירים חדשים • את המילים לכמה מהם כתב אדם בין היתר מדובאי, שם התגורר בחודשים האחרונים • "בשבילי זה לא עוד אלבום. בשבילי זאת אמירה, צעקה, השלמה, געגוע, התמודדות והערכה"

עומר אדם
עומר אדם | צילום: גל איסייב

עומר אדם שחרר הבוקר (חמישי) אלבום חדש בשם "סוף העולם". באלבום, שבו 18 שירים חדשים, דואט של אדם עם הראפר איזי בשיר "התעוררתי עם נמר", וכן דואט עם דויד ברוזה בקאבר מחודש לשיר "סיגליות".

על האלבום החדש עבד אדם בישראל, בארצות הברית וגם בדובאי - שם התגורר במשך החודשים האחרונים עם בת זוגו יעל שלביה. בין היוצרים שלקחו חלק בכתיבת המילים באלבום יחד עם אדם, ניתן למצוא את אבי אוחיון, ינון יהל, רון ביטון, דולי ופן, הזמרת אודיה ועוד.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"בשבילי זה לא עוד אלבום", כתב אדם בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, שבו חשף את האלבום החדש. "בשבילי זאת אמירה, צעקה, השלמה, געגוע, התמודדות והערכה. ‏‎לפני חמישה חודשים לקחתי הפסקה מהכל ויצאתי לטיול אחרי צבא במטרה להכיר את עצמי קצת יותר, לאהוב, לחשוב והכי חשוב להתגעגע. ‏‎זה אולי יישמע לכם מצחיק אבל האלבום החדש עשה לי בבטן קצת סחרחורת ואני מתרגש לשתף אתכם במה שיצא. ‏‎עבדנו כל כך קשה בכדי להכין לכם ח"י שירים, כשכל שיר הוא סיפור ולכל שיר יש את הקסם שלו".

הסינגל שפותח את האלבום הוא "אני", אותו שחרר הזמר כבר לפני כחצי שנה. "האלבום החדש כולל לא מעט שירים בהם לקח עומר חלק בכתיבתם", נמסר מטעמו, "והם ממשיכים לספר את הסיפור האישי שלו: חשוף, כן ומרגש".

"סוף העולם" הוא אלבום האולפן השביעי של עומר אדם שמתווסף אל ארבעה מיני אלבומים ועוד שלושה אלבומי הופעות חיות. בימים אלה הוא מתכונן להמשך סיבוב ההופעות הבינלאומי שתוכנן מראש לשנת 2023, ובקיץ הוא עתיד להופיע בישראל, קנדה, צרפת, לונדון, פריז, ברלין ודובאי.