השחקן דני מסטרסון ("מופע שנות ה-70") הורשע באונס; צפוי להיכלא ל-30 שנה

השחקן הואשם בשלושה סעיפי אונס אולם נמצא אשם רק בשניים מהם לאחר שחבר המושבעים לא הגיע להסכמות • טרם נקבע תאריך לגזר הדין אך דיון נוסף צפוי להתקיים בעוד כחודשיים • כלי התקשורת דיווחו כי בזמן הקראת פסקי הדין מסטרסון נותר חסר הבעה - ואילו אשתו פרצה בבכי

דני מסטרסון
דני מסטרסון | צילום: shutterstock

לוס אנג'לס: השחקן דני מסטרסון, מי שגילם את הייד בסדרה "מופע שנות ה-70", הורשע הלילה (חמישי) בשני סעיפי אונס של שתי נשים שונות. כלי התקשורת בארצות הברית דיווחו כי מסטרסון עלול להישלח ל-30 שנות מאסר, וכי בתום הדיון הוא הוצא מאולם בית המשפט כשהוא כבול באזיקים. מסטרסון הואשם בשלושה סעיפים אולם חבר המושבעים לא הצליח לקבל החלטה באשר לסעיף השלישי. טרם נקבע תאריך לגזר הדין, אך השופט קבע דיון נוסף ב-4 באוגוסט.

מדובר למעשה במשפט חוזר שנערך לשחקן בן ה-47, זאת לאחר שגם בדיון הראשון שהתקיים לפני כמה חודשים לא התקבלה החלטה בקרב חבר המשובעים. בעת הקראת פסקי הדין, כך דווח, מסטרסון נותר חסר הבעה ואילו אשתו שנכחה באולם פרצה בבכי.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

על פי האישומים, בין השנים 2001 ל-2003, מסטרסון אנס בביתו שלוש נשים - בהן חברתו לשעבר. אלא, שכנסיית הסיינטולוגיה שאליה משתייך השחקן וכן שתיים מהמתלוננות (שעזבו מאז את הכנסייה) שכנעה אותן שלא לחשוף את טענותיהן על מנת שלא לפגוע בקריירה שלו כשחקן. לאורך כל המשפט הוא וסנגוריו טענו כי היחסים התקיימו בהסכמת שני הצדדים. לעומת זאת, התביעה טענה כי מסטרסון סימם את קורבנותיו כי שיוכל לאנוס אותן וניצל את הפופולריות שלו כחבר סיינטולוגיה כדי להימנע מההשלכות של מעשיו.