ברונו מארס - מאחוריך: נמכרו כל הכרטיסים לשני המופעים של עומר אדם במנורה

פחות משלוש שעות אחרי שהכריז על פתיחת הקופות להופעה אחת בהיכל, מטעמו של הזמר הודיעו כי כל הכרטיסים נמכרו - וקבעו תאריך להופעה שנייה. אלא, שגם הכרטיסים למועד החדש נחטפו במהירות שיא • "בהופעה הזאת הולכות לכאוב לכם הרגליים", אמר, "אז בקיצור תביאו אתכם בן גיי לשרירים ואלוורה לכוויות" • ולמה הבטיח למעריצים שווארמה עם צ'יפס וסלט?

רון ביטון, עומר אדם
רון ביטון, עומר אדם | צילום: אור גפן

הזמר עומר אדם הכריז היום (רביעי) על הופעה שיקיים ב-8 באוגוסט בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. זמן קצר לאחר ההכרזה הודיעו מנהליו של אדם כי כל הכרטיסים נמכרו, ופתחו קופות להופעה נוספת במנורה שתתקיים ביום שאחרי. אלא, שפחות משלוש שעות לאחר מכן - גם הכרטיסים למופע השני נמכרו והצוות הודיע על "סולד אאוט".

בהודעה שפתחה את הקופות, כתב אדם לעוקבים שלו ברשתות: "אני מקבל מכם מלא תגובות בימים האחרונים, ואני רוצה שתדעו שאין סוף לאהבה שלי אליכם". כאן, הודיע על פתיחת הקופות ממש בשעה זו, והוסיף: "אני יודע שאומרים שהכול בראש אבל בהופעה הזאת הולכות לכאוב לכם הרגלים, אז בקיצור תביאו אתכם בן-גיי לשרירים ואלוורה לכוויות".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

לאורך הימים האחרונים פיזר אדם רמזים על חזרתו לבמות בישראל, אחרי תקופה שבה התגורר בדובאי עם בת זוגו יעל שלביה: הכול התחיל בתמונה תמימה למראה, שבה הוא ישב לצד היוצר רון ביטון בערב חתונתנו. על השולחן בחדר חתן-כלה, היה מונח טלפון סלולרי שיוחס לאדם עם שומר מסך שבו כתוב: "לא לאכול, אוכל זה רק בראש. הכול שטויות". המשפט על הצג עורר סערה, כשרבים האשימו את הזמר בעידוד הפרעות אכילה.

אלא, ששעות בודדות לאחר מכן אדם העלה לרשתות תמונה חדשה, שבה הוא נראה אוחז בלאפה, יושב ליד שולחן ערוך בשיפודים, חומוס, צ'יפס ובעוד עשרות סלטים, כשלצידו אותו הטלפון המדובר. הפעם, על הצג היה כתוב: "8.8, היכל מנורה. המכירה תיפתח ביום רביעי ב-14:00". והנה - זה הגיע.

כעת, אדם התייחס ל"סערה" (או שמא, הכול היה תעלול יח"צ לקידום המופע?) וכתב: "קלטתי שהתחברתם לקטע של שומר המסך שלי, אז תכינו להופעה שומרי מסך מקוריים, תייגו אותי ומי שיהיה הכי יצירתי מקבל שווארמה + צ’יפס + סלט. אוהב אתכם, התגעגעתי רצח".

עומר אדם
עומר אדם | צילום: גל איסייב

בתחילת החודש שחרר אדם את אלבומו השביעי הקרוי בשם "סוף העולם". באלבום, שבו 18 שירים חדשים, דואט שלו עם הראפר איזי בשיר "התעוררתי עם נמר", וכן דואט עם דויד ברוזה בקאבר מחודש לשיר "סיגליות".