הכל היה מתוכנן מראש? המהלך הגאוני של עומר אדם

האם התמונה של עומר אדם ושומר המסך המעודד לכאורה הפרעות אכילה היה מתוכנן מראש? או שמא מדובר בספין תקשורתי גאוני של מחלקת יחסי הציבור שלו? בכל מקרה, נראה שאף אחד לא פספס כי הזמר פותח הופעה חדשה

עומר אדם
עומר אדם | צילום: אור גפן

נראה שהזמר המסלסל שחזר לאחרונה לארץ אחרי שהות של חודשיים בדובאי חוזר למשוך אש כמו שהיה רגיל, אבל הפעם נראה שסובב את כל הרעש התקשורתי לטובתו. אתמול, כחלק מהגלריות שהופצו לכלי התקשורת מחתונתו של מכונת הלהיטים רון ביטון, נראה עומר אדם יושב בחדר חתן כלה כלצידו מונח טלפון סלולרי, שיוחס לזמר, שם נכתב על שומר המסך "‏לא לאכול, אוכל זה רק בראש, הכל שטויות". התגובות לא איחרו להגיע ורבים האשימו את אדם בעידוד הפרעות אכילה ושימוש דוגמא לא טובה לבני הנוער שאוהדים אותו. בתור מי שסבל לא פעם מבריונות ברשת ובדיחות על חשבונו על המראה החיצוני שלו ( כמו בתמונה הזוגית הראשונה שלו עם יעל שלביה, אז רבים לעגו לשיער גופו ומשקלו), היה נראה שהתמונה יותר מדי מהונדסת בכדי להיות אמיתית.

רון ביטון, עומר אדם
רון ביטון, עומר אדם | צילום: אור גפן

הגיוני כי דווקא בדיוק בעת צילום התמונה המסך דלק גם כשלא התקבלה שום התראה, בשעה הקוסמית 21:21? ייתכן כי מהתחלה זו הייתה טקטיקה ליחסי ציבור וכותרות על חשבונו של הזמר? או שאכן הסיטואציה הייתה מקרית ואנשי יחסי הציבור שלו החליטו להגיב במהירות ולתקן את העוול שנעשה? בכל מקרה, אדם שוב הוכיח כי אין דבר שאין לו פיתרון וכל סיטואציה הוא יכול לסובב לטובתו. כמה שעות לאחר מכן העלה לחשבון האינסטגרם שלו פוסט, בו הוא יושב ליד שולחן ערוך מלא כל טוב, זולל לאפה, שיפודים, חומוס, ציפס ועשרות סלטים המוכיחות, לכאורה, שאין דבר שהוא לא אוכל. לצידו על השולחן, אותו טלפון, עם שומר מסך אחר המבשר על פתיחת מופע חדש של הזמר "8.8 היכל מנורה. המכירה תיפתח ביום רביעי ב-14:00". ובכן יש מישהו שלא יודע עכשיו על ההופעה החדשה של הזמר המצליח? אנחנו בספק.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

גם התגובות לפוסט הנ"ל לא איחרו להגיע ורבים בירכו אותו על המהלך הגאוני. "למה אתה גאון למה?" כתב חנן בן ארי, שלום מיכאלשווילי הגיב "לקחת את הלימון עשית ממנה שווארמה", ערן זהבי כתב "לא החלטתי אם בא לי יותר את ההופעה או את השווארמה" ואילו רון ביטון כתב: "אחי, באמת אתה לא יכול לעשות תמונה כזאת בלעדיי".