השיר החדש של עודד פז: "פצפצים"

כוכב הילדים עודד פז סוגר מעגל ומוציא שיר חדש והמוריסטי אותו יצר יחד עם לי בירן וקטריקס

זמן צפייה: 04:11

עודד פז הפך בעשור האחרון לאחד מהאמנים המובילים והמצליחים בישראל בקרב ילדים ובני-נוער שגדלו ועדיין גדלים עליו.  את הפריצה הגדולה קיבל בסדרה "הפיג'מות" אותה יצר יחד עם חבריו הטובים אילן רוזנפלד, קובי פרג' ויואב צפיר. לימים, הסדרה הפכה לקאלט של ממש ודורות רבים גדלו עליה, לאור הצלחה הופקו לא פחות מ-9 עונות שזכו להצלחה מסחררת.

פצפצים

מאז, עודד הפך לאחת מהדמויות הבולטות והאהובות על מסך הטלוויזיה ובבמות השונות, הוא  השתתף במספר סדרות ילדים ונוער (ביניהם "גאליס"), בפסטיגלים רבים, מחזות זמר ועוד. בשנת 2011 הצטרף לצוות המנחים ב"ערוץ הילדים" בשנים האחרונות והנחה את מיטב התכניות המובילות.

עוד ברשת תרבות ובידור:

10 שאלות שלא נענו עם סיום העונה ה-7 של משחקי הכס

שוב מאוהב: אסף אבידן בסינגל חדש: My Old Pain

חוזרים ללימודים: המלצות לסרטים וסדרות טלוויזיה באווירת התיכון

בשנה האחרונה הבין את הצורך של הקהל בצריכת תוכן ברשת ופתח ערוץ יוטיוב אליו העלה גרסת פרודיה ללהיט הויראלי של PPAP, הסרטון צבר מיליוני צפיות וזכה להצלחה גדולה ברשת (אפילו ביפן). לאור ההצלחה, החליט ליצור שיר מקורי ראשון לערוץ היוטיוב שלו – "שחרר" אותו יצר יחד עם קטריקס ודורון ביטון וגם הוא זכה למיליוני צפיות והפך ללהיט של ממש בשטח.

כעת מוציא שיר חדש – "פצפצים" אותו יצר יחד עם לי בירן וקטריקס, שיר הומוריסטי וקליט במיוחד המלווה בקליפ אנימציה המתכתב עם עולמו של מודד ובתפקיד אורח של יניב פולישוק (גרי המבורגרי)."פצפצים" היה אחד מסימני ההיכר של עודד בסדרה "הפיג'מות" וכעת הוא מביא קצת נוסטלגיה וסוגר מעגל בשיר חדש. עודד מקדיש את השיר לכל הדורות שגדלו ועדיין גדלים על "הפיג'מות",

את השיר יבצע בהופעת בכורה בטקס "נבחרי ערוץ הילדים 2017" שישודר במהלך חודש ספטמבר.