10 שאלות שלא נענו עם סיום העונה ה-7 של "משחקי הכס"

העונה השביעית של "משחקי הכס" הסתיימה אבל יש שאלות רבות שנותרו ללא מענה. היכונו לשנה מלאה בתאוריות ולקונספירציות

משחקי הכס

***אזהרת ספויילרים***

אוקיי, אוקיי, אוקיי. ג'ון סנואו הוא אאיגון טרגאריין, דאינריז היא דודה שלו, הם אוהבים זה את זו ואפילו שכבו בסצינת סקס מרשימה שתיזכר לתמיד בהיכל הגדול של האירוטיקה הטלויזיונית. את סרסיי שום דבר לא באמת מעניין, חוץ מהעובר הבלונדיני שהיא נושאת ברחמה ואפילו כבר לג'יימי נשבר מהבוגדנות והתככים שלה. האחיות סטארק הוכיחו פעם נוספת שהן שייכות למשפחה הכי מדהימה בווסטרוז והוציאו סוף סוף להורג את לורד בייליש, חמש עונות מאוחר מדי. והמתים המהלכים, ובכן, הם כבר פה עם דרקון הרסני, והחומה נפלה. מזל שהשחקנים הגדולים בשבעת הממלכות מינוס המלכה, התאחדו כדי להילחם בזומבים הארורים. אלו הם האירועים המרכזיים של הפרק השביעי והאחרון לעונה של "משחקי הכס". אבל לנו יש עשר שאלות שאנחנו פשוט חייבים עליהן מענה ומהר (לא להאמין שצריכים עכשיו לחכות שנה שלמה!)

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-world-tv-030' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_c84mogrt' duration='121'']

עוד ברשת תרבות ובידור:

מי האחים הכי גרועים במשחקי הכס?

המחזמר "היירספריי" מוכיח שאין דבר כזה מתוק מדי 

איך הסרט "טירת הזכוכית" הצליח לרגש אותנו עד דמעות?

10. האם טורמונד ובריק בסדר?

האמת שאכפת לנו רק מטורמונד, אבל בריק עמד לצידו אז שיהיה. השניים חזו בדרקון המת-חי כשהוא משמיד את החומה הגדולה בסצינה המטורפת שסגרה את הפרק ומאפשר לצבא המתים להיכנס לראשונה לווסטרוז. ראינו אותם רצים ומנסים לברוח אבל האם הם אכן הצליחו להימלט מהתופת? ואיפה לעזאזל גנדרי?

משחקי הכס
תראו לנו סימן חיים. טורמונד ובריק | צילום: באדיבות: Hot

9. מי יספר לג'ון את החדשות המביכות?

בראן וסאם שוחחו ליד האח בווינטרפל על זהותו המפתיעה של ג'ון סנואו, הראשון לשמו, למעשה אאיגון טארגאריין, בנם החוקי של ראיגר טארגאריין וליאנה סטארק. מה שהופך את דאינריז, אחותו של ראיגר, לדודה של ג'ון, ואת ג'ון ליורש האמיתי לכס של שבע הממלכות. אולי במשחקי הכס, סקס במשפחה זה לא כזה אישיו, אבל לאחר מעשה האהבה המשובח בינו לבין דאינריז (נקווה שבראן לא ראה גם את זה). מי מבין שני האנשים היחידים שיודעים זאת, יחשפו בפני ג'ון את האמת ואיך הוא יגיב?

משחקי הכס
ליאנה סטארק וראיגר טאגאריין. ההורים האמיתיים של ג'ון סנואו | צילום: באדיבות: Hot

8. האם דאינריז בהריון?

נכון, קרו הרבה דברים בפרק אבל כל העולם מדבר על אותה סצינה אירוטית בין דאינריז וג'ון ואין ספק שמדובר ברגע משמעותי לא פחות ממפגש הפסגה במעלה המלך או בנפילת החומה בצפון. כל העונה הזאת מרפררת לתחילת הסדרה ודאינריז הזכירה בה יותר מפעם אחת את היותה עקרה. למה? כי איזו מכשפה אמרה. "אולי זה לא מקור מהימן?" שואל ג'ון. ובכן נראה לנו שהוא צודק ואם כן ייתכן בהחלט שחאליסי נושאת את פרי אהבתם. אולי המלך החדש של ווסטרוז? וממה טיריון כל כך מודאג, יש מצב שהוא מקנא למלכה שלו? איך הוא לא ראה את זה בא?

משחקי הכס
העיניים שלך אומרות הכל. ג'ון ודאינריז. רגע לפני | צילום: באדיבות: Hot

7. האם עתיד להתרחש קרב ענקים בין האחים קלגיין?

אין הרבה אהבה בין שני האחים האלה. חיכינו בציפייה לקרב אימתני בין שני הענקים, מהלוחמים החזקים ביותר בווסטרוז וזכינו בפרק האחרון לאיום מצידו של סנדור."ההר" כמובן הוא סוג של מפלצת זומבית מוזרה, הוא  לא מדבר יותר ולכן לא השיב לו. "אתה יודע מי בא בעקבותייך? תמיד ידעת" אמר כלב הצייד אבל השאיר את החרב בכידון. מתי הם יילחמו עד המוות?

משחקי הכס
ראש בראש. האחים קלגיין | צילום: באדיבות: Hot

6. האם השיער של סרסיי סוף סוף יגדל עד העונה הבאה?

סתם. השאלה הכי חשובה לגביי סרסיי היא האם השקר שלה מול הברית של דאינריז וג'ון סנואו יוביל למפלתה. למה את כזאת מנוולת? למה? אפילו אח שלך/ המאהב שלך כבר לא יכול להסתכל לך בעיניים. ואת עוד טוענת שהדבר הכי חשוב לך זה המשפחה שלך? אז קדימה, ותרי על הכתר, ביץ'.

משחקי הכס
לא מוותרת או מאריכה שיער. סרסיי | צילום: באדיבות: Hot

5. האם ג'יימי יהרוג את סרסיי?

כבר ראינו את שני האחים האלו לא מסכימים על משהו אבל אף פעם לא ראינו אותם ככה. ג'יימי לא מסכים עם התכנית של סרסיי לבגוד האויביה מיד לאחר הפסקת האש ומעוניין להצטרף בכל מחיר למלחמה שלהם. היא מצידה מאיימת להרוג אותו אם יעזוב אותה, ואפילו הייתה איזה שנייה אחת בפרק שהיא סימנה משהו להר ואנחנו נלחצנו. אבל ג'יימי יותר אמיץ מכולנו והוא מזהה את הבלוף שלה. עם כמה שהיא אכזרית, היא אוהבת אותו מדי. כעת הוא יילחם לצד אויביה מול האוייב הגדול מכולם. האם זה יוביל  את התאוריה של המכשפה והמעריצים, לפיה הוא (ולא טיריון) "אחיה הקטן" שיוביל למותה?

משחקי הכס
נמאס לי ממך אחותי | צילום: באדיבות: Hot

4. האם ת'יאון יצליח להציל את יארה?

מה הדבר הכי טוב בלהיות מסורס? אתה לא מרגיש כאב אם בועטים לך באזור הרגיש ביותר בגוף. ת'יאון הקטן מצא יתרון במום האכזרי שביצע בו רמזי בולטון. הוא הצליח בזכות העובדה שהוא לא מרגיש כאב שם למטה, להביס את הבריון שהתנכל לו ושאר אנשי איי הברזל ראו בו גיבור והסכימו להצטרף אליו במסע לשחרור יארה. האם הוא באמת הפך לגבר אמיתי? חצי גרייג'וי, חצי סטארק שיוכל להציל את אחותו הנאמנה מדודם המרושע? הסיכויים לא לטובתו אבל אנחנו מלאים תקווה.

משחקי הכס
הנשק הסודי של ת'יאון | צילום: באדיבות: Hot

3. מה היה הקטע של הדוד בנג'ן?

כנראה שאף פעם לא נדע אבל מה לעזאזל הוא עשה כל הזמן הז מעבר לחומה ולמה הוא לא הצטרף לג'ון כשזה נמלט על הסוס מהמתים המהלכים?

משחקי הכס
דוד בנג'ן המסתורי | צילום: באדיבות: Hot

2. האם האחיות סטארק הפכו לבסטיס?

איזה כיף היה לראות את סאנסה ואריות טומנות את הפח המושלם ללורד בייליש. הוא כבר היה בטוח שהטריקים הישנים שלו שוב יצליחו לסכסך בין אחיות אבל הן שלפו את הנשק הסודי שלהם, בראן הרואה הכל. כנראה שבסצינה שנחסכה מאיתנו וחבל כי כנראה שהיא הייתה יכולה להיות דיי מעניינת, בראן שיתף את אחיותיו במעשים האיומים ובבגידות שליטל פינגר חולל כדי לקדם את עצמו במעלה הדרגות. לאחר שהוצאו אותו יחד להורג וקברו יחד איתו את ההדורים ביניהם, האם הליידי והלוחמת יהפכו לראשונה לחברות? הסטארקים שולטים.

משחקי הכס
האם הן באמת קברו את ההדורים? סאנסה ואריה | צילום: באדיבות: Hot

1. האם בראן הוא כח בלתי מבוטל שישים סוף לכל הסודות בממלכה?

ואם כבר עסקינן במשפחה האהובה ביותר בווסטרוז, אז בראן סוף סוף הוכיח את עצמו וקידם את העלילה. כל הכבוד. עכשיו שהוא רואה הכל ויודע הכל (למרות שגם סאם לימד אותי ליד האח משהו שהוא טרם ראה) האם זה אומר שהוא תמיד יהיה צעד אחד לפני כל רוחשי המזימות והבוגדנים?

משחקי הכס
מה אתה יודע בראן? | צילום: באדיבות: yes

והשאלה החשובה מכולם: מתי תתחיל העונה החדשה? כל התשובות במוחם הקודח של האנשים הטובים ב-HBO.