אלישיה קיז מפרגנת למתמודדת The Voice ישראל

הזמרת האהובה והמנטורית בגירסא האמריקאית של תכנית המוזיקה במחווה מרגשת לזמרת ישראלית

זמן צפייה: 03:30

הזמרת אלישיה קיז נחשבת לאחת היוצרות המוערכות והמצליחות בארצות הברית. היא מכרה 35 מיליון אלבומים ו-30 מיליון סינגלים ברחבי העולם. קיז זכתב במספר רב של פרסים, ביניהם 14 פרסי גראמי. ערוץ המוזיקה VH1 הכניס אותה, ב-2010, לרשימת 1000 האומנים הטובים בכל הזמנים. בשנה האחרונה קיז הצטרפה כמנטורית לעונה ה-11 של The Voice USA לצד אדם לוין, מיילי סיירוס ובלייק שלטון.

אלישיה קיז
אלישיה קיז

מסתבר שבנוסף לכישוריה המוסיקאליים, הזמרת המוערכת ממשיכה את השליחות כמנטורית גם אל מחוץ למסך ומפרגנת לקולות צעירים וחדשים.

חיבוק גדול מענקית המוסיקה
חיבוק גדול מענקית המוסיקה

לאחר שזוכת העונה השנייה של The Voice ישראל, לינה מחול, העלתה קאבר לשירה של קיז Holy War כשהיא משלבת בין אנגלית וערבית, המוסיקאית הענקית פירגנה לה בחזרה בכל רשת חברתית שהיא חברה בה כשהיא מפנה את מילוני העוקבים שלה לגלות את מחול. היא תייגה אותה, הודתה לה על הביצוע וכתבה כי היא נדהמת מהקאבר היפהפה והעמוק.

 

צפו בקאבר המדובר:

כזכור מחול ביצעה את השיר "Empire State Of Mind" שלא אלישיה קיז באודישן שלה ב- The Voice ישראל. הביצוע שלה סחף את המנטורים והקהל והיא הצטרפה לנבחרת של המנטור שלומי שבת שלקח אותה עד הגמר הגדול שבסופו, זכתה במקום הראשון בתחרות. צפו באודישן:

[brightcove_iframe video_id='the_voice_se02_part_ep05_Lina' autoplay='0' credit='' kid='' duration='1929'']

בחודש מאי האחרון לינה הוציאה את סינגל הבכורה שלה "This Aint About You"  וזכתה לככב במצעדי הפופ והדאנס הרשמיים הגדולים. בסינגל השני שלה Dance Sucker אתם יכולים לצפות בוידאו בתחילת העמוד.

 

עוד ברשת סלבס:

הפרידה הדרמטית של כוכבת תאג"ד

נועה קירל מגיבה לביקורת של אביב גפן

מי חנק את ג'ימי החתול? צפו בראיון פסיכי

חדשות רעות ליהודה לוי: שלומית עוברת לגור עם ג'ימי

עוז זהבי יככב במחזמר חדש לפי שיריו של אריק איינשטיין