פרסום ראשון: עוז זהבי יככב בתפקיד הראשי במחזמר משיריו של אריק איינשטיין

שלוש שנים לאחר מותו של האגדה המוזיקלית אריק איינשטיין, יעלה בקרוב מחזמר חדש משיריו כאשר בתפקיד הראשי ישחק עוז זהבי

שלוש שנים לאחר מותו של אריק איינשטיין במפתיע, מפעל ההנצחה שלו עדיין חי וקיים. בימים אלו נשלמות ההכנות לקראת עליית המחזמר משיריו בתיאטרון הקאמרי.

אחרי חודשים של משא ומתן ואודישנים נדמה שהפקת ההצגה המסקרנת מצאה את השחקן שיככב בתפקיד הראשי במחזה המסקרן שעתיד לעלות בהמשך שנת 2017,אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון, שחקן התיאטרון עוז זהבי הוא זה שיככב בתפקיד הראשי במחזמר משיריו.

אריק איינשטיין (צילום מסך)
אריק איינשטיין (צילום מסך)

בקרוב, השירים יחזרו לחיים במחזמר חדש. אלמנתו וילדיו עומדים מאחורי ההפקה המסקרנת , מקורבים להפקה מספרים שלא מדובר בסיפור חיו ושומרים על העלילה בסוד כרגע. בעלילה יושולבו להיטיו הגדולים של הזמר, החזרות יחלו בחודש פברואר הקרוב כאשר תאריך העלייה מתוכנן לקראת חודש מאי. אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון.

עוז זהבי ואריק איינשטיין
עוז זהבי ואריק איינשטיין

זהבי בן ה-33 נחשב לאחד השחקנים המובילים בישראל, הוא הופיע בתיאטרון הקאמרי בתפקיד הראשי במחזמר "שיער", הוא כיכב בתפקידים הראשיים בסדרות "נבלות", "סאות'לנד" האמריקאית,"עספור" "זגורי אימפריה" ו"ג'וני ואבירי הגליל", על המסך הגדול הוא שיחק בסרטים "סיפורו של יוסי", "ארבע על ארבע" ו"לעבור את הקיר" של רמה בורשטיין.

עוז זהבי (באדיבות YESׂ)
עוז זהבי (באדיבות YESׂ)

כזכור, איינשטיין נפטר במפתיע לפני כשלוש שנים בגיל 74 בבית החולים "איכילוב" בתל אביב, כתוצאה ממפרצת באבי העורקים. איינשטיין היה חבר בלהקות הנח"ל, בצל ירוק, שלישיית גשר הירקון, החלונות הגבוהים וחבורת לול. שיתוף הפעולה שלו עם שלום חנוך ולהקת הצ'רצ'ילים הניב את אלבומי הרוק הראשונים בישראל. הוא נחשב לאחד הזמרים הישראלים המצליחים והחשובים ביותר.

תגובת משפחת איינשטיין: "המחזה בקאמרי נעשה ללא אישורה, בירכתה והסכמתה של משפחת איינשטיין. משפחת איינשטיין עובדת בימים אלו על מחזמר מקורי על חייו של אריק מטעמה".